مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

5 دوربین مداربسته جدید VIVOTEK سازگار با کدک H.265 وارد بازار می شوند.

شرکت VIVOTEK، سازنده دوربینهای مدار بسته و تجهیزات نظارت تصویری اخیرا اعلام کرده است که 5 دوربین مداربسته جدید سازگار با کدک H.265/HEVC تولید کرده و به بازار عرضه خواهد کرد.

این دوبینهای مداربسته جدید شرکت ویووتک عبارتند از :

  • یک دوربین مداربسته تحت شبکه بولت با قابلیت زوم بنام IZ9361-EH
  • دو دوربین مداربسته تحت شبکه اسپید دام Full-HD با نامهای SD9363-EHL و SD9161-H
  • دو دوربین مداربسته تحت شبکه Fisheye(چشم ماهی) 5 مگاپیکسلی بل نامهای FE9382-EHV و FE9182-H.

این دوربینهای مداربسته جدید به شرکت VIVOTEK امکان می بخشد تا با رقابت بیشتر با محصولات دیگر شرکتها مبتنی بر راهکار H.265/HEVC خود را در بازار محصولات روز در بازار صنایع نظارتی حفظ نماید. ضمنا شرکت ویووتک قرار است 24 دوربین مداربسته تحت شبکه جدیدش را بر مبنای سازگاری با کدک H.265 از انواع مختلف همراه با  3 رکوردر تحت شبکه، VMS های حرفه ای و پیشرفته و VAST جدید به بازار عرضه نماید.

تمام محصولات جدید شرکت VIVOTEK مجهز به تکنولوژی Smart Stream II  خواهند بود که با حفظ کیفیت تصاویر در بالاترین حد ممکن، میزان مصرف پهنای باند و حافظه ذخیره سازی دوربینهای مداربسته را تا 80 % کاهش خواهد داد.

دوربین مداربسته با زوم اپتیکال برای محیط آزاد

اولین محصول مبتنی بر H.265 قرار است IZ9361-EH باشد که برای مانیتورینگ محیط آزاد مجهز به لنزی با قابلیت زوم اپتیکال 20x شده است. این دوربین قادر است تا برد 150 متر را با پروژکتور نور IR داخلی روشن نماید! این دوربین مداربسته ویووتک به تکنولوژی جدید این شرکت به نام VAIR(نور IR با زاویه متغیر) مجهز است تا بتواند بطور خودکار زاویه تابش ال ای دی های دید در شب(IR) را برای هماهنگی با FOV(میدان دید) دوربین تنظیم نماید و فاصله بیشتری را با شدت نور IR متناسبتری تحت پوشش قرار دهد.

نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

این دوربین بر اساس استاندارد IP67 و IK10 با شرایط محیط آزاد سازگار خواهد بود بدنه این محصول با تجهیز به استاندارد NEMA 4X از مقاومت خوبی در برابر شوک الکتریکی برخوردار است.

دوربینهای مداربسته تحت شبکه اسپید دام (Speed Dome)

شرکت VIVOTEK دو محصول دیگرش را که در خانوده دوربینهای مدار بسته تحت شبکه اسپید دام قرار دارند برای دو محیط داخلی و فضای آزاد بترتیب با نامهای SD9161-H و SD9363-EHL به بازار معرفی می نماید. دوربین مدار بسته SD9161-H که برای محیط داخلی طراحی شده است با رزولوشن 1080P و قابلیت زوم اپتیکال 10X از قابلیت چرخش 360 درجه کامل افقی(Pan) و 90 درجه عمودی(Tilt) برخوردار است. این قابلیت باعث می شود محیط بیشتری را در فضای آزاد داخلی مثل فضای انتظار فرودگاهها یا مراکز خرید زیر نظر داشته باشد.

دوربین مداربسته SD9363-EHL که برای استفاده در فضای آزاد ساخته شده است از زوم اپتیکال 20X برخوردار بود و با استفاده از تکنولوژی VAIR قادر است تصاویر باکیفیتی را در 24 ساعت شبانه روز تهیه نماید. این دوربین مدار بسته از استانداردهای مقاومت IP66، IK10 و NEMA 4X برخوردار است. همچنین این دو محصول از قابلیتهای خوبی مثل WDR Pro، EIS یا تثبیت کننده الکترونیکی تصویر، ردیابی خودکار و مه زداری برخوردارند که نیازهای نظارتی محیط آزاد را برآورده نمایند.

دوربینهای مدار بسته تحت شبکه چشم ماهی(FishEye)

در آخر به دو دوربین مدار بسته تحت شبکه چشم ماهی 5 مگاپیکسلی جدید خواهیم رسید. هر دو دوربین مداربسته FE9182-H و FE9382-EHV مجهز به فیلتر فیزیکی حذف IR، نور IR با برد 20 متر و تکنولوژی WDR Pro می باشند. ضمن اینکه دوربین مدار بسته FE9382-EHV دارای استانداردهای IP66، IK10 و EN50155 می باشد که دوربین را نسبت به نفوذ آب و غبار، لرزش، رطوبت بالا و شک الکتریکی حفظ می نماید.

آنطور که این شرکت اعلام کرده است عرضه این محصولات در آخرین ماه سال 2016 تقریبا اوایل دی ماه صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن   دوربین مداربسته آنالوگ   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد