مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

اسکنر اثر انگشت جدید 2 BioMini Plus براحتی گول نمی خورد!


شرکت Suprema اسکنر اثر انگشت جدید BioMini Plus 2 را به بازار عرضه کرد.

شرکت سازنده تجهیزات امنیتی و کنترل دسترسی سوپریما (Suprema) در سری محصولات تشخیص بایومتری محصول جدیدی با عنوان BioMini Plus 2 به بازار معرفی کرد که یک اسکنر تشخیص اثر انگشت پرقدرت خواهد بود.

این اسکنر اثر انگشت، کیفیت تصویر برداری بی رقیبی دارد. این محصول در آزمایشگاهها و تحت لیسانسهای مختلفی از جمله FBI توانسته مجوزهای لازم و استانداردهای مورد نیاز را کسب نماید که از این جمله می توان به PIV-IQS اشاره نمود و همینطور توانسته استاندارد دولتی India STQC را نیز از آن خود نماید.

طراحی بر مبنای ارتباط موبایل یا با PC

این دستگاه تشخیص اثر انگشت(اسکنر بایومتریک) ویژگیهای نوآورانه ای را برای افزایش کیفیت تصاویر و کارایی بکار بسته است. از قابلیت MDR یا محدوده متغیر چندگانه بهره می برد تا بتواند تصاویر با کیفیتی را حتی در شرایط نوری نامساعد و شدید در اختیار کاربر بگذارد. این اسکنر اثر انگشت می تواند حتی در زیر نور مستقیم خورشید با شدت 100 هزار لوکس بدون کوچکترین اختلالی در کیفیت تصویر، بخوبی اسکن نماید و بدون کوچکترین مشکلی از پس رطوبت و چربی سطح پوست انگشتان بر آید. تکنولوژی MDR بکار رفته در BioMini Plus 2 اختصاصا برای محیطهایی با جابجایی بالا و رطوبت بسیار و شرایط نوری متغیر بهینه می باشد.

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته       هایک ویژن    

حسگر اثر انگشت سوپریما

BioMini Plus 2 با تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده (LFD) سطح بعدی امنیت را ارائه می نماید بصورتی که بر مبنای قابلیتهای بهبود یافته جدید می تواند فرق بین اثر انگشت یک انسان زنده و یک اثر انگشت قلابی را بخوبی تشخیص می دهد. در واقع گول زدن این دستگاه با چیزی غیر از اثر انگشت یک انسان زنده بسیار سخت تر شده است.

حسگر اثر انگشت سوپریما

بعلاوه BioMini Plus 2 از دقت بالا و سنسور نوری مناسبی بهره می برد و می تواند تصاویر بسیار با کیفیتی را با 500dpi تراکم رنگی تولید نماید. این حسگر دارای نرم افزار SDK ویژه ای است تا بخوبی بتوان از عملکردش در نرم افزارهای متنوع استفاده نمود و بخوبی دست توسعه دهندگان نرم افزاری و برنامه نویسان را باز گذاشته است.

BioMini Plus 2 بصورتی دقیق و قدرتمند طراحی شده است تا بتواند بیشتر در پروژه هایی در سطح دولتی مورد استفاده قرار گیرد. زیرا در این کاربردها معمولا نیاز به سرعت و تواما کیفیت بالای تصاویر مهمترین بخش ماجراست. در این محصول سازگاری کار با سیستم اندروید و تکنولوژی Mobile-oriented MDR باعث شده است تا بتوان آنرا محصولی مناسب برای کاربردهای مبتنی بر تلفنهای همراه هوشمند در آینده دید.

درواقع شرکت سوپریما با این محصول نشان داده است که بازار آینده خود را همچنان در پروژه های تشخیص دولتی می بیند و با بهره مندی از سازگاریهای تحت اندروید در حال توسعه بازار برای دیگر کاربران است. در سالهای اخیر اسکنرهای اثر انگشت BioMini در بسیاری از نقاط دنیا مورد استفاده قرار گرفت و بسیاری از پروژه های تشخیص مجرمین در آمریکا، هند، برزیل، اروپا و کشورهای آفریقایی با این محصولات اجرایی شدند.

تی وی تی   نصب دوربین مداربسته

ویژگیهای کلیدی :

  • تصویر برداری در 6 میلی ثانیه
  • تشخیص در شرایط نوری با شدت 100 هزار لوکس
  • بهره مندی از تکنولوژی MDR و  LFD
  • دارای مجوزهای FBI PIV/FIPS 201، FAP 10 و STQC توسط UIDAI
  • دارای استاندارد IP-65
  • تحمل دمای محیطی در محدوده -10 درجه تا 50 درجه سانتی گراد
  • پشتیبانی در سیستم عاملهای ویندوز، لینوکس و اندروید

نگاهی به عملکرد سالهای گذشته نمایشگاه بین المللی IPAS از منظر آمار

نمایشگاه ایپاس (IPAS) از سال 1380 به پیشنهاد سردار فرماندهی محترم وقت نیروی انتظامی ج.ا.ا شکل گرفت. در همان سال نیز دوره اول نمایشگاه ایپاس 2002 (IPAS 2002) در اسفندماه در زمینه لوازم و تجهیزات پلیسی و امنیتی در سالن همایش صدا و سیما برگزار شد.

سال بعد در دومین دوره، موضوع ایمنی بعنوان زمینه ای جدید به نمایشگاه IPAS 2003 افزوده شد و اینبار بجای 19 کشور (سال 1380)، 27 کشور از نمایشگاه استقبال کردند.

سال سوم سال تغییرات اولیه نمایشگاه ایپاس بود که با تغییر محل برگزاری، با حضور 25 کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی تهران برپا گردید.

سالهای چهارم و پنجم و ششم استقبال از نمایشگاه بشکلی افزایش یافت که تعداد کشورهای شرکت کننده به 35 کشور رسید.

سال هفتم سال استقبال شرکتهای داخلی بود. حضوری که جای شرکتهای خارجی را هم محدود به 32 نمایندگی از 16 کشور می نمود. از آنجاییکه سالهای ششم تا نهم در فصل تابستان و در تیرماه نمایشگاه برپا می شد، گرما باعث شد مسئولان بفکر تغییر زمان برگزاری افتادند و برای اولین بار در نهمین دوره برگزاری نمایشگاه ایپاس با نام IPAS2010 زمان برگزاری به مهرماه تغییر یافت. ضمن اینکه بازهم بدلیل نیاز به فضای بیشتر محل برگزاری به مصلی بزرگ امام خمینی (ره) انتقال یافت. فضایی که اینبار در اختیار 215 شرکت داخلی از 42 کشور قرار داشت، به 6700 متر مربع رسیده بود.

دوره های دهم و یازدهم حضور شرکتهایی از بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی نشان از استقبالی فزاینده داشت. این در حالی بود که فضای اختصاصی به 8600 متر مربع افزایش یافته بود.

در دو دوره اخیر نیز نمایشگاه با حضور بیش از 250 شرکت داخلی و خارجی از 31 کشور جهان برگزار شد. اما نکته مهم افزایش چند برابری محل تخصیصی برای برگزاری نمایشگاه بود. در دوره سیزدهم یعنی در ایپاس 2014 مساحتی بالغ بر 40 هزار متر مربع در اختیار غرفه داران قرار گرفت.که تقریبا 4 برابر سال پیش بود.

در سال گذشته در نمایشگاه IPAS 2015 فضای اختصاصی به نمایشگاه به 60 هزار متر مربع افزایش یافت و حضور 272 شرکت داخلی و تقریبا 255 برند از 31 کشور استقبال از این نمایشگاه را با رکوردی جدید آشنا کرد.

پس از برگزاری 14 دوره از نمایشگاه IPAS به نظر می آید امسال که نمایشگاه IPAS 2016 قرار است در تاریخ 26 الی 29 مهرماه برگزار شود، برجام و فرجام نیز بر روی استقبال خارجیها بیشتر تاثیر بگذارد.

سایت CCTVONLINE.IR قصد دارد در ایام برگزاری نمایشگاه ایپاس 2016 با اخبار و حواشی این نمایشگاه در کنار شما باشد. همکاران ما در سی سی تی وی آنلاین مشتاقند تا هرچه بهتر بخشها و لحظات جذاب نمایشگاه را در قالب تصاویر و اخبار کوتاه با شما به اشتراک بگذارند.

در سال گذشته تعداد کل بازدید کنندگان نمایشگاه IPAS2015 به عددی معادل 74330 نفر رسید. در مجموع 305 شرکت در غالب 39 برند داخلی و 255 برند خارجی در این نمایشگاه حضور داشتند. شرکتهای خارجی که با واسطه در این نمایشگاه حضور داشتند به ترتیب شامل 33 شرکت برای 29 برند چینی، 3 شرکت تایوانی و 1 شرکت آلمانی بوده اند.

آمارهای نمایشگاه IPAS2015

آنچه از روی آمار نمایشگاه سال گذشته درمیابیم، افزایش سرانه فضای آزاد اختصاصی به نمایشگاه به ازای هر شرکت می باشد. مثلا در سالهای ابتدایی نمایشگاه ایپاس، بطور میانگین برای هر شرکت تقریبا 10.5 متر مربع فضا در نظر گرفته شده بود. بیکباره در سال سوم و چهارم این میزان به تقریبا 30 متر مربع ارتقاء یافته است و در سال پنجم این میزان به اوج رسیده، اما مجددا در سالهای ششم و هفتم به عددی نزدیک به 35 متر مربع برگشته است. اما در 5 سال اخیر با اینکه تعداد شرکتهای حاضر در نمایشگاه رشد زیادی نداشته اما فضای اختصاصی چندین برابر افزایش یافته و سال گذشته میانگین فضای اختصاصی به ازای هر شرکت به حدود 51 متر مربع افزایش داشته است.

1.      دوربین مداربسته

2.      دوربین مداربسته

3.      قیمت دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته

5 دوربین مداربسته جدید VIVOTEK سازگار با کدک H.265 وارد بازار می شوند.

شرکت VIVOTEK، سازنده دوربینهای مدار بسته و تجهیزات نظارت تصویری اخیرا اعلام کرده است که 5 دوربین مداربسته جدید سازگار با کدک H.265/HEVC تولید کرده و به بازار عرضه خواهد کرد.

این دوبینهای مداربسته جدید شرکت ویووتک عبارتند از :

  • یک دوربین مداربسته تحت شبکه بولت با قابلیت زوم بنام IZ9361-EH
  • دو دوربین مداربسته تحت شبکه اسپید دام Full-HD با نامهای SD9363-EHL و SD9161-H
  • دو دوربین مداربسته تحت شبکه Fisheye(چشم ماهی) 5 مگاپیکسلی بل نامهای FE9382-EHV و FE9182-H.

این دوربینهای مداربسته جدید به شرکت VIVOTEK امکان می بخشد تا با رقابت بیشتر با محصولات دیگر شرکتها مبتنی بر راهکار H.265/HEVC خود را در بازار محصولات روز در بازار صنایع نظارتی حفظ نماید. ضمنا شرکت ویووتک قرار است 24 دوربین مداربسته تحت شبکه جدیدش را بر مبنای سازگاری با کدک H.265 از انواع مختلف همراه با  3 رکوردر تحت شبکه، VMS های حرفه ای و پیشرفته و VAST جدید به بازار عرضه نماید.

تمام محصولات جدید شرکت VIVOTEK مجهز به تکنولوژی Smart Stream II  خواهند بود که با حفظ کیفیت تصاویر در بالاترین حد ممکن، میزان مصرف پهنای باند و حافظه ذخیره سازی دوربینهای مداربسته را تا 80 % کاهش خواهد داد.

دوربین مداربسته با زوم اپتیکال برای محیط آزاد

اولین محصول مبتنی بر H.265 قرار است IZ9361-EH باشد که برای مانیتورینگ محیط آزاد مجهز به لنزی با قابلیت زوم اپتیکال 20x شده است. این دوربین قادر است تا برد 150 متر را با پروژکتور نور IR داخلی روشن نماید! این دوربین مداربسته ویووتک به تکنولوژی جدید این شرکت به نام VAIR(نور IR با زاویه متغیر) مجهز است تا بتواند بطور خودکار زاویه تابش ال ای دی های دید در شب(IR) را برای هماهنگی با FOV(میدان دید) دوربین تنظیم نماید و فاصله بیشتری را با شدت نور IR متناسبتری تحت پوشش قرار دهد.

نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

این دوربین بر اساس استاندارد IP67 و IK10 با شرایط محیط آزاد سازگار خواهد بود بدنه این محصول با تجهیز به استاندارد NEMA 4X از مقاومت خوبی در برابر شوک الکتریکی برخوردار است.

دوربینهای مداربسته تحت شبکه اسپید دام (Speed Dome)

شرکت VIVOTEK دو محصول دیگرش را که در خانوده دوربینهای مدار بسته تحت شبکه اسپید دام قرار دارند برای دو محیط داخلی و فضای آزاد بترتیب با نامهای SD9161-H و SD9363-EHL به بازار معرفی می نماید. دوربین مدار بسته SD9161-H که برای محیط داخلی طراحی شده است با رزولوشن 1080P و قابلیت زوم اپتیکال 10X از قابلیت چرخش 360 درجه کامل افقی(Pan) و 90 درجه عمودی(Tilt) برخوردار است. این قابلیت باعث می شود محیط بیشتری را در فضای آزاد داخلی مثل فضای انتظار فرودگاهها یا مراکز خرید زیر نظر داشته باشد.

دوربین مداربسته SD9363-EHL که برای استفاده در فضای آزاد ساخته شده است از زوم اپتیکال 20X برخوردار بود و با استفاده از تکنولوژی VAIR قادر است تصاویر باکیفیتی را در 24 ساعت شبانه روز تهیه نماید. این دوربین مدار بسته از استانداردهای مقاومت IP66، IK10 و NEMA 4X برخوردار است. همچنین این دو محصول از قابلیتهای خوبی مثل WDR Pro، EIS یا تثبیت کننده الکترونیکی تصویر، ردیابی خودکار و مه زداری برخوردارند که نیازهای نظارتی محیط آزاد را برآورده نمایند.

دوربینهای مدار بسته تحت شبکه چشم ماهی(FishEye)

در آخر به دو دوربین مدار بسته تحت شبکه چشم ماهی 5 مگاپیکسلی جدید خواهیم رسید. هر دو دوربین مداربسته FE9182-H و FE9382-EHV مجهز به فیلتر فیزیکی حذف IR، نور IR با برد 20 متر و تکنولوژی WDR Pro می باشند. ضمن اینکه دوربین مدار بسته FE9382-EHV دارای استانداردهای IP66، IK10 و EN50155 می باشد که دوربین را نسبت به نفوذ آب و غبار، لرزش، رطوبت بالا و شک الکتریکی حفظ می نماید.

آنطور که این شرکت اعلام کرده است عرضه این محصولات در آخرین ماه سال 2016 تقریبا اوایل دی ماه صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن   دوربین مداربسته آنالوگ   

افزایش اثربخشی دوربین های حرارتی هایک ویژن


از دوربین های حرارتی می توان برای غربالگری سریع و ایمن درجه حرارت اولیه کارکنان ، بازدیدکنندگان و مشتریان استفاده کرد. با استفاده از روش صحیح ، دوربین ها می توانند از شیوع ویروس های خطرناک مانند ویروس کرونا جلوگیری کنند. همه ما می دانیم که در طول همه گیری جهانی بیماری کرونا، استفاده از دوربین های حرارتی افزایش یافته است، اما همیشه از آنها به درستی استفاده نشده است، بنابراین تاثیر گذاری این ابزار نیز تا حدودی زیر سوال رفته است.

محصولات حرارتی غربالگری دمای Hikvision در حال حاضر به کاربران در غربالگری درجه حرارت اولیه کمک می کند. در طی سال 2020 ، تقاضا در بیشتر بازارها افزایش یافته است و این شرکت نیز به شدت توصیه می کند که از دوربین های ترموگرافی Hikvision مطابق با قوانین و مقررات محلی استفاده شود. محدودیت های این فناوری شامل توان عملیاتی و تأثیر شرایط محیط است.

استفان لی ، مدیر محصولات حرارتی در هایک ویژن می گوید، دوربین های حرارتی نمی توانند ویروس و تب را تشخیص دهند و فقط قبل از استفاده از اقدامات ثانویه باید به عنوان اولین خط غربالگری استفاده شوند. ما همچنین معتقدیم که برای مشاغل و مقامات مهم است که از [دوربین های حرارتی] در کنار برنامه کامل اقدامات بهداشتی و ایمنی اضافی استفاده شود که این اقدامات شامل شستن دست، ضد عفونی منظم سطوح، پوشیدن لباس محافظ مانند ماسک و فاصله اجتماعی است.

در این مقاله توضحیاتی در جهت افزایش اثربخشی دوربین های حرارتی هایک ویژن برای شما بیان می کنیم.

 

امکانات غربالگری دما

برخی ادعاها وجود دارد که اندازه گیری درجه حرارت پیشانی به اندازه اندازه گیری قسمت داخلی کانال چشم نیست. ما معتقدیم که دقت اندازه گیری پیشانی در اندازه ای هست که بتوان به نتایج آن اعتماد کرد. همچنین شرکت هایک ویژن با سلسله آزمایش هایی نشان می دهد که چگونه درجه حرارت پوست روند بهبودی (گرم شدن) را تجربه می کند، مهم نیست که توسط دوربین حرارتی یا دماسنج اندازه گیری می شود.

قبل از شروع اندازه گیری دما ، مردم باید در چنین شرایطی پنج دقیقه صبر کنند. ما امیدواریم که ذینفعانی که در طراحی امکانات غربالگری دما و اقدامات ایمنی و بهداشتی مرتبط هستند، تشخیص دهند که اهمیت در نظر گرفتن زمان بازیابی درجه حرارت پوست بسیار مهم است و اندازه گیری پیشانی می تواند نتایج دقیق آزمایش را ارائه دهد.

تولید کنندگان تصویربرداری حرارتی

این الگوریتم بر اساس تعداد زیادی از نتایج آزمون برای دستیابی به مقادیر تعدیل شده عمل می کند. اصل اندازه گیری دما در تصویربرداری حرارتی، تشخیص تابش گرمای ساطع شده از بدن انسان است. مقدار گرمای شناسایی شده اغلب دمای داخلی بدن واقعی فرد را منعکس نمی کند. بعلاوه، دما در قسمتهای مختلف انسان از قبیل پیشانی، گوش ، زیر بغل و … متفاوت است. به همین دلیل برای حل مشکل خطای محاسباتی می توان از الگوریتم جبران درجه حرارت برای تنظیم دمای پوست اندازه گیری شده برای همسویی با دمای داخلی بدن استفاده کرد.

این الگوریتم بر اساس تعداد زیادی از نتایج آزمون برای دستیابی به مقداری است که به حد متعادل نزدیک است. در حال حاضر، تولیدکنندگان تصویربرداری حرارتی در بازار و حتی تولید کنندگان دماسنج پیشانی، الگوریتم های خاص خود را برای نقشه برداری از دمای پوست اندازه گیری شده توسط دوربین به دمای داخلی بدن ایجاد کرده اند، به طوری که دمای پوست را به دمای داخلی بدن جبران می کنند.

دوربین های حرارتی

به همین دلیل است که هایک ویژن توصیه می کند “درجه حرارت واقعی بدن” برای تأیید با دستگاه ثانویه بررسی شود. کار کالیبراسیون برای یک دوربین حرارتی در فرآیند تولید در کارخانه انجام می شود، از جمله کالیبراسیون مقادیر مرجع و نقطه تشخیص و غیره. در همان زمان، پارامترهای تجهیزات باید قبل از استفاده در محل تنظیم شوند تا اطمینان حاصل شود که دمای دقیق قرائت می شود.

هایک ویژن دقت اندازه گیری دما در ناحیه داخلی را انکار نمی کند اما اندازه گیری درجه حرارت پیشانی و الگوریتم های مبتنی بر سناریوهای استفاده واقعی را ترجیح می دهد، به گفته این شرکت، مقدار زیادی از داده های آزمایش و نتایج عملی نشان می دهد که پیشانی یک منطقه اندازه گیری دما و استفاده صحیح و آسان است. البته نا گفته نماند که به هر حال انتخاب مناطق مختلف صورت برای اندازه گیری دما مزایا و معایبی دارد.

اثربخشی دوربین های حرارتی هایک ویژنبیشتر بخوانید:  تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

دمای جبران پیش فرض

دو روش اصلی منطقه اندازه گیری و نحوه استفاده از الگوریتم های جبران را هدایت می کنند:

ناحیه پیشانی + مقدار الگوریتم جبران پیش فرض

نیمه بالایی صورت (پیشانی + کانتوس) + مقدار پیش فرض داخلی الگوریتم جبران کانتوس.

هر دو روش الگوریتم های جبران را به کار می گیرند، اما به طور کلی دمای جبران پیش فرض کانتوس داخلی کمتر از دمای جبران پیش فرض پیشانی خواهد بود. دلیل این امر این است که درجه حرارت کانال داخلی اکثر افراد از پیشانی آنها بالاتر است، بنابراین جبران دما نسبتاً کم است (یعنی این دما به حد قابل قبولی نزدیک به دمای واقعی داخل بدن است).

ناحیه صورت فوقانی

هایک ویژن دریافت که انتخاب ناحیه بالایی صورت بعلاوه مقدار جبران پیش فرض برای کانال داخلی منجر به ایجاد شرایطی می شود که دمای محاسبه شده کمتر از دمای واقعی باشد. از نظر شرکت هایک ویژن، پیشانی یک ناحیه نسبتاً واضح و قابل برداشت در کل صورت است.

دلیل این امر این است که وقتی دوربین نمی تواند موقعیت کانال داخلی را ثبت کند (به عنوان مثال، هنگامی که شخصی در حال راه رفتن است، یا صورت افرادی رو به دوربین نیست) ، دوربین به طور خودکار دمای  پیشانی را محاسبه می کند سپس نتیجه ای که ظاهر می شود را به علاوه دمای جبران پیش فرض کانال داخلی گوشه چشم محاسبه می کند. همانطور که توضیح دادیم  این عدد کمتر از دمای واقعی فرد اندازه گیری شده است و در نتیجه در این شرایط خطاها ممکن است افزایش یابد.

پس از مقایسه بسیاری از آزمایشات ، با توجه به اینکه نتایج اندازه گیری درجه حرارت پیشانی نسبتاً پایدارتر هستند و برای جلوگیری از نتایج نادرست اندازه گیری درجه حرارت داخلی، هایک ویژن روش اندازه گیری درجه حرارت پیشانی را انتخاب کرد.

شرایط محیطی ناپایدار

یک شرایط ناپایدار محیطی ممکن است بر دقت سیستم های دوربین حرارتی تأثیر بگذارد

عوامل محیطی می توانند بر دقت دوربین های حرارتی تأثیر بگذارند و ایده استفاده از بدنه مشکی تهیه یک نقطه مرجع برای دوربین است که دمای آن پایدار باشد. بدنه سیاه تا دمای خاصی گرم می شود و به دوربین حرارتی کمک می کند تا بداند که چه عواملی در اثر عوامل محیطی در اتاق ایجاد می شود و چگونه دوربین باید خود را در زمان واقعی کالیبره کند تا دقت آن بهتر شود.

بدنه سیاه می تواند به افزایش دقت اندازه گیری دما کمک کند و بیشترین بهبود از 0.5 to به 3 0.3 درجه است. با این وجود هزینه نصب را نیز افزایش می دهد. در برخی از بازارها ، مشتریان ممکن است به منظور مطابقت با الزامات دقت نظارتی ، به بدن سیاه نیاز داشته باشند. یک شرایط ناپایدار محیطی ممکن است بر دقت سیستم های دوربین حرارتی برای اندازه گیری دما تأثیر بگذارد.

اندازه گیری درجه حرارت پزشکی

بنابراین ، هایک ویژن پیشنهاد می کند که برای نصب و استفاده از شرایط محیط باید فراهم شود. اول از همه ، کاربران باید از نصب دستگاه ها در محیط های گرم یا تغییر پذیر خودداری کنند. همه دوربین ها به محیط داخلی با هوای آرام ، دمای ثابت و بدون نور مستقیم خورشید نیاز دارند. همچنین باید از نصب در مکانهای نیمه باز که ممکن است مستعد تغییر در شرایط محیط باشند مانند درها ، خودداری شود و باید نور پایدار و مرئی کافی وجود داشته باشد.

تمام دستگاه ها باید نصب شوند تا از نور پس زمینه ، اهداف با درجه حرارت بالا و بازتاب در زمینه دید تا حد ممکن جلوگیری شود. آقای لی می گوید: “ما اغلب این تصور غلط را می بینیم که دوربین های حرارتی می توانند جایگزین تجهیزات اندازه گیری دما شوند.

غربالگری مقدماتی سریع

دوربین های گرماسنجی غربالگری دما برای تشخیص دمای سطح پوست طراحی شده اند و اندازه گیری باید برای دستیابی سریع به غربالگری مقدماتی در مکان های عمومی انجام شود. واقعاً مهم است که درجه حرارت اصلی بدن واقعاً متعاقباً با دستگاههای اندازه گیری بالینی اندازه گیری شود.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مداربسته 

ضرورت خرید دوربین مداربسته داهوا


ر دنیای امروز هر یک از ما در راستای تامین امنیت محیط پیرامون خود تلاش می کنیم. ایجاد امنیت یکی از ضروری ترین نیازهای افراد محسوب می شود که می تواند تشویش و نگرانی را به حداقل برساند.

 ابزارهای مختلفی برای ایجاد امنیت، استفاده می‌شود که اصلی ترین آن‌ها، دوربین مداربسته است. یک سیستم نظارتی و امنیتی می‌تواند علاوه بر ایجاد امنیت برای ما، یک عامل بازدارنده در مقابل تخطی گران و یا سارقان باشد. برندهای متعددی در دنیای نظارت تصویری وجود دارند که هر یک دارای تنوع و سبد کالای متفاوتی هستند که خرید دوربین مداربسته داهوا، می‌تواند ما را در راستای برقراری امنیت و آرامش همراهی کند.

در این مطلب اهمیت نصب و خرید دوربین مداربسته داهوا را شرح خواهیم داد و نکات مهم و حائز اهمیت در انتخاب دوربین مداربسته داهوا را ارائه خواهیم کرد.

چرا خرید دوربین مداربسته داهوا ضرورت دارد؟

در دنیای نظارت تصویری، انواع برندها و مدل‌های مختلف وجود دارد که با قیمت‌های متفاوت و قابلیت‌های متعددی به فروش می رسند، یکی از برندهای معروف و معتبر دنیا، برند داهواست که با ارائه ی سبد کالای متنوع، می‌توان محصولات داهوا را در هر کاربردی مورد استفاده قرار داد. خرید دوربین مداربسته داهوا، می‌تواند دغدغه و نگرانی‌های ما را در خصوص برقراری امنیت به حداقل برساند و حتی بدون حضور در محل و پروژه، امکان کنترل و نظارت دقیق را برای ما فراهم می‌آورد.

دورربین های مداربسته داهوا، در انواع مختلفی و متناسب با نوع کاربرد و نیاز شما عرضه می‌شوند که می‌توان به دوربین‌های معمولی داهوا که شامل دوربین‌های دام و بولت می‌شود اشاره کرد. این دوربین‌ها در رزولوشن‌های مختلف و در لنزهای متغیر ( Varifocal وMotorized ) و ثابت (Fixed) عرضه می‌شوند و در کاربردها و محیط‌های معمول چون ادارات، منازل مسکونی، مغازه‌ها، محیط‌های تجاری، مراکز آموزشی، مراکز درمانی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. در برخی از این محیط‌ها چون مراکز آموزشی و درمانی و یا محیط‌های تجاری، متناسب با نیاز شما، علاوه بر نصب دوربین‌های مذکور و پوشش محیط با این دوربین‌ها، خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت تشخیص و شناسایی چهره می‌تواند گزارش دقیقی از تردد افراد را در دسترش شما قرار دهد. دوربین مداربسته تشخیص چهره داهوا، بر مبنای هوش مصنوعی (AI) طراحی و ارائه شده است که درصد خطای این عملیات را به حداقل می‌رساند. دوربین‌های جدید داهوا، می‌توانند چهره‌های افراد را حتی با عینک و ماسک آنالیز کنند و حتی گزارش دقیقی از حدود سن افراد، جنسیت، پوشش ماسک، عینک، ریش و سبیل را در اختیار شما قرار دهند.

در پارکینگ‌های عمومی و یا پارکینگ‌های منازل، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت ANPR یا پلاک خوانی، این امکان را فراهم می‌سازد تا شما با دریافت گزارش دقیق از سیستم دوربین مداربسته خود، از تعداد دفعات تردد خودروها، زمان دقیق، پلاک و حتی رنگ آن‌ها مطلع شوید. در حال حاضر یکی از معروف ترین مدل دوربین پلاک خوان داهوا که مناسب نصب در پارکینگ است، مدل ITC-237 است که علاوه بر قابلیت‌های مذکور، می‌توانید لیستی از پلاک‌ها را به عنوان لیست سیاه و سفید تعیین کنید تا بر مبنای آن راهبند پارکینگ باز یا بسته شود.

 

شرکت داهوا، برای محیط‌های نظامی و پالایشگاهی نیز دوربین‌های خاصی چون دوربین‌های حرارتی، ضد انفجار و ضد خوردگی را در نظر گرفته است. همچنین می‌توانید با خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت Thermal یا حرارتی می‌توانید ورودی ادارات، محیط‌های تجاری و … را در خصوص افراد مشکوک به بیماری کوید -19 کنترل نمایید.

مراکز خرید دوربین مداربسته داهوا

حال این سوال در ذهن شما ایجاد می‌شود که از کجا می‌توان خرید دوربین مداربسته داهوا را انجام داد؟ آیا داهوا نماینده معتبر و مجاز در ایران دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توان بیان کرد که شرکت فراگستر الکترونیک، یکی از معتبرترین نمایندگان داهوا است که در ایران فعالیت دارد و با ارائه ی سبد کامل داهوا و خدمات پس از فروش گام بسیار بزرگی در خصوص رفاه حال کاربران و مشتریان برداشته است.

شرکت فراگستر، در کنار خدمات گارانتیف خدمات پشتیبانی فنی را ارائه می‌دهد که شما می‌توانید با راهنمایی متخصصین و کارشناسان فنی فراگستر به صورت 24 ساعته، هر گونه اختلال در عملکرد سیستم مداربسته خود را در کم‌ترین زمان ممکن رفع نمایید. در تمام شهرهای ایران عزیزمان، نمایندگان معتبری را قرار داده و بر نحوه‌ی فروش، قیمت محصولات و حتی ارائه ی خدمات آن‌ها، نظارت کافی را دارد تا فرآیند خرید دوربین مداربسته داهوا توسط کاربران را سهولت بخشد می‌توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر و تماس با 02153862 و ارتباط با واحد فروش، از نمایندگان فراگستر در شهر خود مطلع شوید.

در هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا، چه نکاتی حائز اهمیت است؟

اصلی ترین نکته در خرید دوربین مداربسته داهوا، تهیه محصول متناسب با نیاز، کارآیی، رزولوشن و با گارانتی و ضمانت است. در حال حاضر محصولات داهوا، توسط شرکت‌های مختلفی به فروش می رسند که همه ی آن‌ها دارای خدمات گارانتی معتبر نیستند و پس از خرید، هر گونه اختلال در سیستم مداربسته شما ایجاد شود، مسئولیتی در خصوص ارائه خدمات بر عهده نخواهند داشت، بنابراین خرید از یک شرکت معتبر می‌تواند نگرانی‌های شما را پس از خرید محصولات داهوا به حداقل برساند.

کلام آخر در خصوص ضرورت خرید دوربین مداربسته داهوا

خرید دوربین مداربسته داهوا و سایر محصولات این برند، شما را در افزایش امنیت محیط پیرامون خود یاری می‌سازد و این امکان را می‌دهد تا شما بدون حضور در محل و با استفاده از اینترنت مناسب، از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ محیط را تحت کنترل و نظارت خود قرار دهید و اعلانات لازم را در خصوص رویدادهای در حال رخداد، بدون وقفه دریافت نمایید.

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. خرید دوربین مدار بسته
  4. قیمت دوربین مدار بسته
  5. دوربین مدار بسته
  6. دوربین مداربسته
  7. قیمت دوربین مداربسته
  8. خرید دوربین مدار بسته
  9. قیمت دوربین مدار بسته
  10. دوربین مدار بسته