مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

بازی انفجار در سایت تاک تیک

 

بازی انفجار در سایت تاک تیک علاقه مندان زیادی دارد . سایت تاک تیک وب سایت شرط بندی ایرانی تاسیس در بهار سال 1398 است . بیشتر حجم تبلیغات سایت تاکتیک در بستر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام است .  بازی انفجار یک بازی آنلاین و پولی بر اساس ارقام و اعداد ریاضی است . البته در انجام این بازی شانس هم بسیار دخیل است . شما برای انجام بازی انفجار تیک تاک باید ابتدا ثبت نام کنید . بازی جذاب انفجار را اگر آموزش دیده باشید و بعد وارد بازی بشوید خیلی زوتر و بیشتر به پول می رسید . سایت بازی انفجار تاک تیک بهترین مکان برای بازی جذاب انفجار می باشد .

 

سایت تاک تیک یک سایت شرط بندی یا بهتر بگوییم یک سایت بازی انفجار می باشد که در بخش پیش بینی و الخصوص پیش بینی فوتبال هم حرف های زیادی برای گفتن دارد . ولی با توجه به ازدیاد تعداد سایت های شرط بندی کاملا طبیعی می باشد که نتوانید به ادعا های سایت ها اهمیت بدهید و تمامی آن ها را باور کنید . برای اطلاع بیشتر از بازی انفجار در سایت تاک تیک  اینجا کلیک کنید

 

سایت شرط بندی ای بی تی

 

کاربران در ای بی تی 90 میتوانند تا به پیش بینی اکثر رشته های ورزشی بپردازند که البته پیش بینی فوتبال  ای بی تی 90 بیشتر از بقیه رشته های ورزشی مورد توجه کاربران این سایت قرار گرفته است . علاوه بر سایت پیش بینی فوتبال شما می توانید تمامی بازی های کازینو آنلاین را که در سایت های معتبر جهانی ارائه می شود در ای بی تی نود بازی کرده لذت ببرید و باید به این نکته هم اشاره ای داشته باشیم که امنیت کاربران در این سایت به شدت بالا میباشد و کاربر با خیالی آسوده می تواند در انفجار abt90به بازی و شرط بندی بپردازد .

 

ای بی تی نود یا همان سایت انفجار ای بی تی  هم مانند دیگر سایت های پیش بینی و کازینو آنلاین فارسی زبان برای کاربران خود یک سیستم در آمد زایی دارد که کاربران سایت می توانند از این طریق هم به در آمد برسند . با کلیک روی read more میتوانید مطلب کامل این موضوع را مطالعه کنید.

 

سایت تاینی بت

 

تقریبا در اکثر مواقع آدرس بدون فیلتر tinybet  برای کاربران وجود دارد . شما کافیست نام این وب سایت را در گوگل جست و جو کنید . در صفحه مربوط با سایت هایی مواجه خواهید شد که اگر بر روی اولین یا دومین آن کلیک کنید ، به جدیدترین آدرس تاینی بت منتقل می شود . همچنین شما می توانید بازی انفجار تاینی بت را با این نرم افزار امتحان کنید و با سرعت بالای آن در بازی به درآمد زیادی برسید . با دانلود آدرس بدون فیلتر سایت تاینی بت شما همواره به جدید ترین آدرس این وب سایت دسترسی خواهید داشت و می توانید از تمام خدمات این سایت شرط بندی معتبر بهترین استفاده را بکنید . به نوعی این برنامه همچون یک فیلترشکن عمل خواهد کرد و شما را به جدیترین آدرس بدون فیلترtyni bet  منتقل خواهد کرد . شما در این نرم افزار قادر خواهید بود تمام مسابقات ورزشی روز را پیش بینی کرده و کازینو آنلاین این وب سایت را به صورت آنلاین در گوشی موبابل خود بازی کنید  بیشتر بخوانید

طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری با طراحی سایت آژانس هواپیمایی، طراحی سایت هتل ، طراحی سایت صنایع دستی، طراحی سایت تور و سایت های مرتبط با مسافرت همبستگی و همخونی دارد. سایت گردشگری یکی از وب سایت های جذاب برای اقشار مختلف مردم می باشد.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی  را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت گردشگری برای خود خواهید کرد.

با گسترش اینترنت و منابع قابل دسترس اطلاعات در زمینه سفر و معرفی اماکن مذهبی, تاریخی, گردشگری, سیاحتی و …., بسیاری از افراد قبل از آغاز سفرشان حتما از طریق وب سایت و از روی نقشه محل مورد نظر را به خوبی بررسی مینمایند. چرا که قبل از آغاز سفرشان بتوانند یک برنامه ریزی دقیق و منظم برای هر چه بهتر برگزار شدن سفرشان داشته باشند.
از اینرو وب سایت های گردشگری و معرفی چنین اماکنی همیشه در معرض دید کاربران آنلاین در هر کشوری بوده است.  در هر شغل و هر شرکتی دادن اطلاعاتی مانند هتل ها و قیمت تورها و اماکن دیدنی و … میتواند برای هر کاربری جذاب باشد.

ایده پردازی طراحی سایت گردشگری

طبیعتا این دسته از وب سایت ها حتی اگر خودتان هم نخواهید بازدید کنندگان زیادی پیدا خواهند کرد و طبیعتا وب سایت اگر به این شرایط بازدید کننده برسد هر کاری میتواند در داخل وب سایت خودش انجام بدهد حتی فروش و عرضه کالا به صورت آنلاین. هم اکنون بسیاری از چنین وب سایتهای گردشگری و مسافرتی در ایران فعال هستند که داخلشان میتوانید تبلیغات خرید چمدان مسافرتی یا هر مایحتاجی که افراد برای سفرشان احتیاج داشته باشند را ببینید. بنابراین بعد از آنکه چنین وبسایت هایی به برندی در حوزه خود تبدیل شوند راههای بسیاری برای درآمد زایی در مقابل این وبسایت ها قرار می گیرد.

ایده جالبی که در این راستا میتوانیم برای شما بیان کنیم این است که میتوانید وب سایتی داشته باشید که در آن تمامی اطلاعات تفریحی و گردشگری شهرهای ایران در آن جمع آوری و دسته بندی شده است. سپس کاربران با جستجویی که در اینترنت و به خصوص وب سایت شما انجام میدهند به صفحه اصلی سایت و یا یکی از صفجات داخلی سایت شما میرسند و سپس با وب سایت خوب شما آشنا میشوند. در این وب سایت در ابتدا باید اطلاعات را به صورت خوب و استاندارد دسته بندی نموده تا کاربران وب سایت در مدت زمان کمتری بتوانند به آنچه که به دنبالش هستند دسترسی داشته باشند. سپس با مکانیزم جستجوی خوبی که در وب سایت طراحی و پیاده سازی می نماییم, کاربران هر زمانی که بخواهند به اطلاعات در رابطه با سفر خود به هر یک از شهرهای ایران دسترسی پیدا می کنند.

پیشنهاد های جدید مانند ارائه اطلاعات بر روی نقشه میتواند استفاده از سایت شما را برای مخاطبان هیجان انگیزتر نماید. اطلاعاتی مانند مسیر حرکتی و نزدیکترین رستوران ها و اطلاعات بسیار زیاد دیگری که مسافران عموما به دنبال آنها هستند می تواند در تبلیغات دهان به دهان نیز برای سایت شما مفید باشد.

کاربرد طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری به منظور دادن اطلاعات و توضیحات جامع و مفصل در مورد اماکن و نقاط دیدنی طبیعی، اماکن تاریخی و باستانی، مذهبی و زیارتی چه در داخل کشور و چه فراتر از مرزها به اقشار مختلف مردم بوده و همچنین ارایه اخبار مربوط به آژانس ها و قیمت تورها، برنامه حرکتی اتوبوس ها و قطار و معرفی هتل ها و مراکز اقامتی و رستوران های معتبر و مراکز مهم خرید از زمینه های فعالیتی اینگونه وب سایت ها می باشد.

طراحی سایت توریست

طراحی سایت گردشگری برای شرکت های آژانس هواپیمایی بزرگ و باسابقه و تورها نوعی اعتبار محسوب شده و برای شرکت های کوچک و جدیدالتاسیس نیز زمینه ای برای جذب و افزایش مشتریان را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

منافع طراحی سایت گردشگری

علاوه بر اینکه طراحی سایت گردشگری برای عموم مردم نفع زیادی دارد، در صورتی که وب سایت بطور حرفه ای و استاندارد طراحی شده و از محتوای غنی و بروز برخوردار باشد حتی بطور ناخواسته بازدیدکنندگان زیادی خواهد داشت. که از اینرو با وجود بازدیدکنندگان زیاد منافع مادی از طُرق مختلف می تواند نصیب صاحب و مدیر سایت گردد. که برخی از آنها عبارتند از :

  • ایجاد فروشگاه فروش کالا

در بخشی از سایت می توان فروشگاه اینترنتی نیز دایر نمود و بفروش کالاهای مسافرتی و تفریحی مثل چمدان، چادر مسافرتی، عینک، کوله پشتی، وسایل ماهیگیری و … پرداخت.

  • جذب تبلیغات

آگهی های مربوط به تولیدکنندگان و فروشندگان ملزومات سفر مانند چمدان، چادر مسافرتی و … را براحتی می توان در چنین وب سایت هایی قرار داد. همینطور بدلیل اینکه وب سایت های گردشگری از ترافیک بالایی برخوردارند شرکت ها و کارخانجات صنعتی دیگر نیز بسیار علافمند خواهند بود تا آگهی های تبلیغاتی خود را در وب سایت شما قرار دهند. البته در خصوص طراحی سایت تبلیغات به نکات دیگری هم باید توجه شود.

  • عرضه بلیط

با داشتن سایت گردشگری پُر بازدید براحتی می توانید اقدام به فروش بلیط تورها و رزرو هتل نمایید برای این کار لازم نیست که صاحب یک آژانس هواپیمایی یا هتل باشید، تنها کافیست که با یک شکرت آژانس هوایی و یا شرکت های برگزار کننده تور و هتل ها قرارداد بسته و بعوان یک واسط فروش درصدی از فروش بلیط یا رزرو هتل را به خود اختصاص دهید.

امکانات طراحی وب سایت گردشگری

۱ – طراحی صفحه اطلاعات گردشگری برای دادن توضیحات مفصل در ارتباط با مناطق دیدنی تاریخی، طبیعی، تاریخی به تفکیک کشورها و شهرهای مختلف.

۲ – طراحی صفحه راهنمای سفر برای ارایه برنامه ریزی سفر، ملزومات و وسایل لازم مسافرتی، مسیرهای دسترسی به مقصد و …

۳ – طراحی صفحه فرهنگ و هنر برای آشنا ساختن مخاطبان با آداب و رسوم و فرهنگ عامه، موسیقی و هنرهای محلی نواحی گوناگون.

۴ – طراحی سایت صفحه صنایع دستی ، برای معرفی سوغاتی ها و صنایع دستی شهرهای مختلف و ویژگی های آنها و مراکز خرید معتبر آنها.

۵ – طراحی صفحه پیشنهاد ویژه، جهت معرفی بهترین و دیدنی ترین مقاصد گردشگری.

۶ – طراحی بخش گالری برای نمایش تصاویر زیبا و جذاب از اماکن تاریخی، سیاحتی و مناطق طبیعی.

۷ – طراحی بخش تور مجازی برای ارایه کلیپ  و فیلم از مناطق گردشگری.

۸ – طراحی جدول آب و هوا برای پیش بینی اوضاع جوی مناطق مختلف.

طراحی سایت گردشگری و توریستی

۹ – طراحی جدول لحظه ای و بروز قیمت ارز.

۱۰- طراحی بخش نقشه جامع شهرهای توریسم پذیر و مقاصد گردشگران.

و همینطور سرویس های جانبی نظیر :

  • طراحی صفحه معرفی تورهای داخلی و خارجی.
  • طراحی صفحه اخبار مربوط به صنعت توریسم، آژانس های مسافرتی، هتل ها، قیمت ارز و …
  • طراحی صفحه پیش فروش بلیط ها و پکیج تورها.
  • طراحی صفحه تورهای لحظه آخری و ارزان قیمت .
  • طراحی وب سایت صفحه معرفی مراکز اقامتی و هتل ها برای دادن اطلاعات جامع در مورد امکانات آنها و اطلاعات تماس.

بخش اخبار و مقالات گردشگری

طراحی سایت توسط  شرکت پیام آوا می‌تواند راه‌حلی عالی برای به اشتراک گذاشتن ایده‌های سفر شما باشد. در این بخش می‌توانید به انتشار مقالات آموزشی گردشگری، معرفی جاذبه‌های گردشگری و یا درج اخبار به روز گردشگری بپردازید. با این کار به گردشگران این حس را القا خواهید کرد که با طراحی وب سایت آژانس مسافرتی علاوه بر کسب درآمد، به فکر افزایش اطلاعات عمومی گردشگران نیز هستید.
یادتان باشد که یکی از ویژگی‌های اصلی سایت طراحی شده برای دنیای امروز اینترنت، طراحی ریسپانسیو آن است. ریسپانسیو بودن به این معنا است که ظاهر وب سایت شما براساس اندازه صفحه نمایش دستگاه، تغییر می‌کند و به اصطلاح اسکرول افقی نمی‌گیرد. به این نکته نیز توجه نمایید که طبق آماری که به تازگی از طرف گوگل منتشر شده است بیش از ۶۰ درصد جستجوها از طریق دستگاه‌های موبایل صورت گرفته و ریسپانسو بودن طراحی سایت گردشگری به امری ضروری تبدیل شده است.

بخش بهترین مقصد های گردشگری

پیشنهاد طراحان و برنامه نویسان پیام آوا برای طراحی سایت گردشگری ایجاد قسمتی با عنوان بهترین مقصدها بر روی صفحه اصلی است. این قسمت  به آژانس‌های مسافرتی این فرصت را می‌دهد تا بهترین مقاصد گردشگری را به مسافران معرفی کنند و یا از این قسمت برای نمایش پرطرفدارترین مقاصد گردشگری استفاده کنند.

بهترین مقاصد گردشگری

بخش آخرین تورها

در این قسمت در یک لیست ۳ عددی آخرین تورهای ایجاد شده در وب سایت نمایش داده می‌شود. البته لازم به ذکر است که این قسمت کاملا داینامیک بوده و مدیریت آسانی خواهد داشت که بعد از طراحی سایت به ادمین سایت، طرز ایجاد تور به طور کامل آموزش داده خواهد شد. این بخش دارای قسمتهایی برای توضیحات کاملی از تور، درج تصویر، قیمت تور، جدول قیمت هتل‌ها، دانلود فایل پکیج و تاریخ تور است.

با پیام آوا صاحب سایت گردشگری حرفه ای شوید

پیام آوا در طراحی گرافیکی سایت های گردشگری ظاهر آنها را بر اساس رعایت اصول زیباشناختی پیاده سازی کرده و از این طریق نظر هر کاربر و با هر سلیقه ای را جذب می کند. همچنین پیاده سازی امکانات مهم نظیر امکانات کامل و نمایش درستی از اطلاعات گردشگری که براحتی در دسترس کاربران قرار گیرد، امکان جستجوی هوشمند و هدفمند برای گردشگران، قابلیت معرفی هتل ها و رزرواسیون هتل و خرید بلیط تورها، پیاده سازی سیستم حرفه ای تبلیغات و فروش کالاهای مرتبط با سفر، اجرا و طراحی کاملا واکنشگرا متناسب با صفحه نمایشگر انواع گوشی های موبایل و تبلت، ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت به جهت افزایش رنک وب سایت شما در موتورهای جستجو و افزایش ترافیک و آمار بازدیدکنندگان وب سایت و خدمات پشتیبانی وب سایت از امتیازات پیام آوا در طراحی سایت گردشگری و طراحی وب سایت مسافرتی می باشد.

پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

روش هایی برای دستیابی به لیست مشتریان مناسب


بخش مهمی از کل فرآیند فروش، یافتن افرادی که محصول شما را خریداری می کنند است. آیا محصولی خوب دارید، اما مشتریان مناسب ندارید که آن را خریداری کنند؟ آیا از روش دسترسی به مشتریان خود اطمینان ندارید یا پیام فروشتان گیج کننده است؟ از این ۱۴ نکته فروش برای دستیابی به مشتری مناسبی که محصولتان را خریداری خواهد کرد، استفاده کنید.

1. مردم خریدار منفعت هستند

مردم محصول را خریداری نمی کنند بلکه نتایجی را که آن محصول ارائه می دهد، می خرند. فرآیند شناسایی مشتری ایده آل خود را با تهیه لیستی از تمامی فوایدی که مشتریان از استفاده از محصول یا خدمات شما می برند، آغاز کنید.

مسابقه «تقسیم نوشابه»

مسابقه «تقسیم نوشابه» فقط با اضافه کردن اسامی شخصی به بطری های نوشابه کوکاکولا باعث افزایش ۴ درصدی در فروش شد. آن ها نیاز مردم برای شخصی سازی را جذب کردند، هیچ چیزی مانند نوشیدن یک نوشابه با نام خودتان روی آن نیست.

article_image_one_517.jpg

2. مشتری خود را به روشنی تعریف کنید

چه کسی احتمال دارد که محصول شما را بلافاصله خریداری کند؟ از آن مشتری یک شمایل بسازید.
سوالات خاص بپرسید:

  • چند ساله هستند؟
  • آیا مونث هستند یا مذکر؟
  • آیا فرزند دارند؟

3. مشکل را به روشنی شناسایی کنید

مشتری تان چه مشکلی دارد که شما می توانید آن را حل کنید؟ اگر مشتری تان را به درستی شناسایی کرده باشید، این افراد برای حل مشکلشان به شما پول می پردازند.

  • گاهی مشکلات روشن و واضح هستند.
  • گاهی مشکلات آشکار یا روشن نیستند.
  • گاهی مشکلی برای مشتری وجود ندارد.

اگر مشکلی وجود نداشته باشد، مشتری محصول شما را خریداری نخواهد کرد.

4. امتیاز رقابتی خود را ایجاد کنید

شما امتیاز رقابتی خود را تعریف می کنید. دلیل خرید محصولات و خدماتتان را ازنقطه نظر فواید، نتایج یا پیامدهایی که مشتری با خرید محصول یا خدماتتان از آن لذت می برد و با خرید از رقیبتان آن مزایا را به دست نمی آورد. روی فوایدی تمرکز کنید که محصولتان را بهتر از دیگران می سازد.

5. از بازاریابی رسانه های اجتماعی و همچنین بازاریابی محتوایی به نفع خود استفاده کنید

نسبت به گذشته، بسیاری راه های دیگر برای رساندن محصولاتتان به مشتری وجود دارند. بهترین بخش آن کدام است؟ تمامی شان رایگان هستند. شما می توانید از رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید. با ایجاد ارتباط با مشتریان از طریق این کانال ها می توانید بیش از پیش به افراد دسترسی داشته باشید.
برخی مزایای بازاریابی محتوایی شامل موارد زیر است:

  • دسترسی بیشتر به راهنمایان شایسته.
  • کانال های بیشتر برای فروش محصولاتتان.
  • هزینه های پایین تر برای کسب مشتری.

6. گاهی مجبور به برقراری تماس سرد هستید

پتانسیل مشتریان تماس سرد ممکن است ناامید کننده و مشکل باشد. چه این کار را حضوری یا از طریق تلفن انجام دهید، آماده سازی مشتری احتمالی وظیفه شماست شاید مجبور باشید که با تماس با مشتری، در آنان علاقه ایجاد گنید.

7. وقتی که فروش را آغاز می کنید، از روش ۱۰۰ تماس استفاده کنید

این روشی است که وقتی فروش را به منظور غلبه بر ترس عدم پذیرش آغاز کردم، انجام دادم. به سرعت هر چه تمام تر به ۱۰۰ مشتری دسترسی بیابید. توجهی به نتایج فروش خود نداشته باشید، تنها به تعداد افرادی که با آن ها تماس می گیرید، توجه کنید. وقتی محصول خود را می فروشید، ترستان از بین می رود.

8. بهترین قیمت را انتخاب کنید

برای تعیین قیمت مناسب، در مورد قیمت محصول رقبا تحقیق کنید. اگر محصولی با قیمت بالا دارید، برای کیفیت توزیع بالا به مشتریان آماده باشید. قیمت را می توان با «ارزش درک شده» محصولتان تعیین کرد. اگر می توانید کاری کنید که محصولتان برتر از رقبا به نظر بیاید، می توانید قیمت بالاتری بگذارید.

9. تکنیک های درست مذاکره را بیاموزید

مذاکره کنندگان ماهر اغلب به یافتن راه حل یا ترکیبی که برای هر دو طرف رضایت بخش باشد، توجه دارند. آن ها دنبال آن چیزی هستند که موقعیت «برنده-برنده» نامیده می شود و در آن هر دو طرف از نتیجه مذاکرات خوشنود هستند. بهترین مذاکره کنندگان دارای این ۳ خصوصیت هستند:

  • آن ها سوالات خوبی می پرسند تا دریابند شما دقیقا چه نیاز دارید.
  • آن ها صبورند.
  • به خوبی آمادگی پیدا کرده اند.

10. معرفی محصولی موثر ارائه دهید

در فروش، ارائه فروشی خلاق و وادار کننده به مشتریان اهمیت فراوانی دارد. یکی از راه های معرفی به وسیله پاورپوینت است.

11. روی حفظ مشتری در تمام طول زندگی تمرکز کنید

«مشتری اولین بار، مشتری همیشگی». وقتی مشتری محصول شما را خریداری کرد، این نباید پایان ارتباط شما با آن ها باشد. بر حفظ ارتباط محکم با مشتریان خود تمرکز کنید. ۰ این می تواند باعث ایجاد اعتماد شود و ارزشی را به محصولتان اضافه کند.

12. چیزی بسیار عالی را به رایگان در اختیار مشتری خود قرار دهید

اگر به مشتری ایده آل خود پیش زمینه ای برای امتحان کردن بدهید، این احتمال بسیار قویی است که آنان محصولتان را خریداری کنند. فیلمی کوتاه از کارکرد محصولتان بسازید و آن را با زمینه عالی به رایگان ارائه دهید و مشتری خود را برای آنچه که در راه است، هیجان زده کنید.

13. اخبار داخلی هیجان انگیز خود را در اختیار مشتریان قرار دهید

اگر قصد دارید که به زودی محصول خود را به حراج بگذاری، به مشتریان خود اطلاع دهید. آن ها از شنیدن آن خوشحال می شوند و این کار باعث ایجاد اعتماد در آن ها می شود. حتی ممکن است به دلیل این کار بیشتر خرید کنند.

14. پیام فروشتان باید روشن و واضح باشد

یک یا دو مزیت محصول خود را انتخاب کنید و آن را در تیتر فروش خود بگذارید. به دقت برای مشتریان خود توضیح دهید که محصولتان قرار است چه کاری برای آنان انجام دهد. خاص باشید. اگر محصولتان مزایای متعددی دارد، پیام فروش خود را مخصوص مشتریان مختلفی که آن مزایا به آن ها مربوط می شود آماده کنید.

1.      طراحی سایت تهران

2.      طراحی سایت

3.      طراحی وب سایت

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      طراحی سایت فروشگاهی

6.      طراحی سایت تهران

7.      طراحی سایت

8.      طراحی وب سایت

9.      طراحی سایت شرکتی

10.  طراحی سایت فروشگاهی

11.  طراحی سایت تهران

12.  طراحی سایت

13.  طراحی وب سایت

14.  طراحی سایت شرکتی

15.  طراحی سایت فروشگاهی

16.  طراحی سایت تهران

17.  طراحی سایت

طراحی سایت آموزشی

 

طراحی سایت آموزشی و یا طراحی سایت آموزشگاهی برای ارائه خدمات آموزشی مختلف اجرا و انجام می گیرد. امروزه آموزش به عنوان مقوله مهمی در توسعه و رشد و شکوفایی جوامع بشری و دستیابی آنها به مدارج بالا و نائل شدن به سطح زندگی مطلوب و ایده آل شناخته شده است. لذا طراحی سایت آموزشی برای عرضه آموزش های مختلف به مخاطبان خارج از شکل های سنتی آن مورد توجه قرار گرفته است.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت آموزشی خود خواهید کرد.

بگذارید ابتدا به هدف اصلی طراحی یک سایت آموزشی نگاهی بیندازیم. برگزاری کلاسها به صورت آنلاین و کاملا مجازی از بزرگترین اهداف راه انداری چنین وب سایتی توسط شما میتواند باشد چرا که امروزه آموزش آنلاین طرفداران خاص خودش را دارد و انتظار می رود بشر از قابلیت های آموزش مجازی و آنلاین در آینده بیشتر بهره مند شود. نداشتن وقت کافی یا دور بودن از موسسه آموزشی میتواند از مهمترین دلایل برگزاری کلاسها به صورت آنلاین باشد. همکاران ما و مشاوران در شرکت طراحی پیام آوا  آماده ارائه همه گونه مشاوره در این زمینه به شما هستند تا با خیال آسوده اقدام به سفارش و طراحی چنین وب سایت نمایید.

طراحی وب سایت آموزشی

آموزشگاه ها در هر زمینه فعالیتی که باشند، از مهدکودک ها گرفته تا مدارس و دبیرستان ها و آموزش های دانشگاهی و همچنین آموزش های عالی و  تکمیلی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای مانند آموزشگاه های آشپزی، مراکز ارائه دهنده آموزش های تعمیرات لوازم صوتی و تصویری یا تعمیرات خودرو و …. آموزشگاه های هنری و صدها طیف گسترده آموزشگاهی به حتم جهت معرفی کلاس ها، استادان و امکانات و خدمات آموزشی خود نیاز به وبسایت دارند. طراحی وب سایت آموزشگاه بهترین راهکار است که می تواند معرف سوابق و فعالیت ها و مزایای آموزشگاه در بین رقبا باشد. مخصوصا اینکه امروزه اکثر مردم به ویژه افرادی که اهل علم اندوزی و آموزش هستند، برای تحقیق و کسب اطلاعات و در نهایت تصمیم گیری بیشتر از اینترنت و جست و جوهای اینترنتی استفاده می نمایند. بنابراین وبسایت آموزشگاهی که بصورت حرفه ای و مطلوب طراحی و مدیریت شده باشد و علی الخصوص در نتایج جست و جوی کاربران در گوگل جایگاه مناسبی یافته باشد، می تواند نقش بسزایی در جذب مشتریان آموزشگاه ایفا کند.

بیشتر بخوانیدشرکت طراحی سایت      ساخت سایت     طراحی سایت شرکتی

علاوه بر جذب مشتریان جدید، طراحی سایت آموزشگاه باید آنگونه سیستماتیک باشد که متعلمان و فراگیران کنونی آموزشگاه و حتی فارغ التحصیلان آن نیز همچنان بتوانند از طریق وب سایت با آموزشگاه در ارتباط و تعامل باشند و از محتوا و امکانات آن استفاده نمایند.

با در نظر گیری مطالب فوق مجموعه ای از ساخت و طراحی سایت همچون: طراحی سایت آموزش آنلاین، طراحی سایت مدارس، طراحی سایت دانشگاه، طراحی سایت آموزشگاه های فنی و حرفه ای، طراحی سایت مراکز علمی جزو مقوله ساخت و اجرای طراحی سایت آموزشی محسوب می گردند.

طراحی سایت آموزشگاه زبان

قابلیت ها و امکانات طراحی سایت آموزشی

یک وب سایت آموزشگاهی که برای معرفی خدمات و پتانسیل های موجود خود و همچنین ثبت نام آنلاین، برگزاری دوره های آموزشی و … صورت می گیرد بایستی مجهز به ابزارها و امکاناتی باشد تا اهداف خود را دنبال نماید، از جمله اینها عبارتند از:

۱ – تاریخچه آموزشگاه

۲ – طراحی صفحه اخبار

۳- طراحی بخش دوره های آموزشی

۴ – طراحی صفحه معرفی اساتید و مربیان

۵ – بخش شرایط ثبت نام

۶- برنامه زمان بندی کلاس ها

۷ – طراحی سیستم ثبت نام

۸ – معرفی کتاب ها و جزوات آموزشی

۹ – طراحی قسمت صدور مدارک

۱۰ – طراحی صفحه ویدیوهای آموزشی

۱۱ – ساخت گالری

۱۲ – طراحی انجمن گفت و گو

۱۳ – طراحی صفحه نظرات

۱۴ – امکانات دیگر طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت آموزشی

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

ویژگی های مهم در طراحی سایت آموزشی

در موفقیت طراحی سایت آموزشی ویژگی های زیادی  مطرح است. سایت های آموزشی طراحی شده با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شده اند ویژگی های خاص خود را دارند. ما اینجا به تعدادی از آنها اشاره می کنیم :

ریسپانسیو بودن در طراحی سایت آموزشی

با گسترده و فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها برای وب گردی و گشت وگذار در فضای مجازی، ریسپانسیو و واکنش گرا بودن یکی از ملزومات سایت های امروزی می باشد. بر اساس آمار گوگل حدود ۵۰ درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده می کنند و این آمار در سال های آینده به مراتب بیشتر نیز خواهد شد بنابراین در صورتی که قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد . از طرف دیگر درصد زیادی از مخاطبان سایت های آموزشی را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند که این دسته از مخاطبین برای مشاهده سایت استفاده بیشتری از موبایل و تبلت دارند.

انعطاف پذیری در طراحی سایت آموزشی

سایت های آموزشی و آموزشگاهی باید به نحوی طراحی و پیاده سازی شوند که کاملاً با نیاز کاربر متناسب بوده و بسته به هدفی که برای آن طراحی شده اند پاسخگوی تمامی نیاز های کاربر باشند. از طرف دیگر سایت های آموزشی باید این ویژگی را هم داشته باشد که بسته به نیازهای آینده مجموعه ، امکان اضافه شدن قسمت های جدید به راحتی فراهم باشد. به عنوان مثال اضافه کردن زبان جدید به سایت یا امکانات دیگر.

اهداف و مأموریت خود را مشخص کنید

وب سایت های آموزشی مانند دیگر وب سایت ها هستند با کمی انتظارات متفاوت. به طور کلی اصول کلی طراحی وبسایت با هر قابلیتی تغییر چندانی نخواهد کرد. در ابتدا قبل از انتخاب قالب سایت، باید دقیقاً اهداف و مأموریت خود را مشخص کنید. برای مثال اگر قصد ارائه مطالب آموزشی برای کودکان ۹ ساله را دارید باید ظاهر سایت و چینش آن به شکلی باشد که هم برای کودکان و هم والدینشان خوشایند و کاربردی باشد. یا اگر قصد ارائه خدمات آموزشی برای مقاطع تحصیلی بالا را دارید باید سایتتان تخصصی تر و با ظاهری حرفه ای تر طراحی شود.

 ارائه اطلاعات دقیق

سایت های آموزشی باید تا جایی که میتوانند در زمینه های مرتبط با فیلد کاریشان اطلاعات ارائه کنند تا بتوانند افرادی که در اینترنت به دنبال اطلاعات مشابه هستند را جذب کرده و به عنوان کاربر دائمی خود نگه دارند. بعضی از مؤسسات آموزشی مثلا دانشگاه ها ممکن است چندین دانشکده داشته باشند که تمام این دانشکده ها باید به صورت دسته بندی شده و با دسترسی راحت در وب سایت در اختیار کاربران قرار بگیرند.  تمام دانشجویان و کاربران باید بتوانند به راحتی در سایت به دانشکده های مختلف رفته و به دنبال اطلاعات مورد نظر خود بگردند.
همه اینها به این معنی است که در سایت های آموزشی بیشتر از طراحی و ظاهر باید به محتوا توجه کنید. همچنین میتوانیی بخشی را در سایت به مطالب و فرم های قابل دانلود اختصاص دهید.

رنگ های مناسب برای وب سایت های آموزشی

رنگ های مورد نظر برای وب سایتتان را اب دقت انتحاب کنید. دقت کنید که این رنگ ها باید در تناسب با لوگوی آموزشگاه و همچنین بروشورها و پوسترهای آموزشگاه باشد تا حس یکپارچگی ایجاد نماید.
به طور کلی در سایت های آموزشی باید به سمت رنگ های خنثی و تأییدی بروید مانند سبز، قهوه ای، آبی و سفید. این رنگ ها ناخودآگاه حس جدیت، تکامل، قدرت و اعتماد را انتقال میدهند. افراد نیاز دارند که به شما و خدماتتان اعتماد کنند و روانشناسی رنگ ها در این مورد میتواند به شما کمک کند تا این حس را در کاربر ایجاد نمایید.

استفاده از انواع عناصر تصویری

سعی کنید با اضافه کردن تصاویر و ویدئوهایی از نحوه ارائه خدمات، کیفیت و خدمات خود را بیشتر به کاربران معرفی نمایید. برای مثال، اگر آموزشگاه رانندگی دارید، میتوانید ویدئوهایی از نحوه آموزش را در وب سایت قرار دهید. همچنین تصاویری از امکانات موجود در آموزشگاه و کلاس ها ارائه کنید تا کاربر به یک تصویر ذهنی از کلاس ها و امکانات آن برسد. حتی میتوانید از اجزاء تعاملی مثل چت آنلاین برای پاسخگویی به سؤالات کاربران و راهنمایی آن ها استفاده کنید. هدف ایجاد حس مهم بودن در کاربر و جلب اعتماد او میباشد که با به کارگیری این عناصر دسترسی به این هدف آسان تر میشود.

معیارهای پیام آوا برای طراحی سایت آموزشی

اولین معیار پیام آوا این است که  قالب وب سایت و گرافیک آن با توجه به موضوع آن باید به شکلی صحیح و حرفه ای کار شود. مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت آموزشی بایستی مطالب را به طور واضح در سایت مشاهده نمایند. یک وب سایت ضعیف و معمولی می تواند به آسانی کاربران را فراری دهد. پس طراحی سایت آموزشی باید به درستی و رعایت اصول سایت های آموزشی انجام گیرد تا کاربرانی که وارد سایت شده اند شیفته و جذب آن شوند. به این موضوع خاص نیز توجه داشته باشید که اگر چند تخصص را باهم ارائه می دهید پس شما نیاز به طراحی وبسایت آموزشگاهی دارید.

معیار بعدی پیام آوا توجه به این نکته است که در صورت عدم وجود مخاطب برای یک وب سایت آموزشی، برای گردآوری مخاطبان به شکل هدفمند و جامع ، لازمه اش این است که سایت آموزشگاهی، قدرتمند در موتور جست و جوگر گوگل ظاهر شود. در صورتی که وب سایت بتواند در کلمات کلیدی و هدف خود در نتایج گوگل رتبه ی بالایی کسب کند، می تواند به نتیجه ی خود به سهولت و بدون کمترین هزینه ای برسد. این کار با داشتن وب سایت حرفه ای و طراحی بر اساس سئو و موتورهای جست و جوگر و تکنیک های اجرایی سئو توسط طراحان حرفه ای پیام آوا امکان پذیر است. بارزترین تخصص شرکت طراحی سایت پیام آوا، طراحی سایت بر مبنای جدیدترین الگوریتم های گوگل می باشد.

همچنین پیاده سازی و اجرای پنل مدیریت به زباه فارسی و با کاربری آسان بریا مدیر سایت به منظور بروزرسانی و  افزودن محتوا و محصولات جدید به سایت،  طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو و بکار گیری تکنولوژی های مانند لاراول در طراحی سایت حرفه ای توسط پیام آوا انجام گردیه و ارایه خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت آموزشی برای موتورهای جستجو از دیگر سرویس های پیام آوا است.

پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل  را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید. فروشنگان و تولیدکنندگان محترم فعال در زمینه آجیل و خشکبار می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرند.


بالا بردن میزان خرید آنلاین

کسب و کارها برای اعتمادسازی و مدیریت برند خود بیش از هر زمان دیگر به بررسی های آنلاین نیاز دارند و این به علت وجود درصد بالای مشتریانی است که این روزها پیش از خرید به مطالعه ی نقدها و بررسی های آنلاین می پردازند، اما در عین حالی که کسب و کار ها کم کم به اهمیت این مسئله پی می برند، اغلب آنها هنوز از آن استفاده ی درستی نمی کنند و با نادیده گرفتن فرصت های در دسترس، پول زیادی برای خدمات غیر ضروری هزینه می کنند.

5 نمونه از بهترین توصیه های موجود برای جذب مشتریان جدید با استفاده از نقد ها و نظرسنجی های آنلاین را می توانید در ادامه از نظر بگذرانید.

1- برای محصولات خود بخش نظرات فعال و جامعی ایجاد کنید

امروزه اولین کاری که مصرف کنندگان در مواجهه با یک کسب و کار جدید انجام می دهند این است که نام برند آن را همراه با کلماتی مثل «بررسی» یا «نقد» در گوگل جستجو می کنند. نتایج اولیه ی چنین جستجویی می توانند دید مصرف کنندگان تازه نسبت به کسب و کار شما را رقم بزنند. به همین دلیل است که باید به دنبال رساندن صفحه ی با کیفیت بررسی ها و نظرات خود به جمع صدرجدولی های نتایج جستجو باشید. صفحه ی بررسی های شما باید هر تعداد نظر که امکانش وجود دارد را در خود داشته باشد. هرچه تعداد نظرات و بررسی های شما بیشتر باشد، امتیازهایی که دریافت می کنید نیز بیشتر خواهند بود. بررسی های بیشتر از طرف دیگر می توانند از شما در برابر نظرات منفی محافظت کنند؛ به یاد داشته باشید که همه ی کسب و کار ها بالاخره با چنین نظراتی مواجه خواهند شد. به طور کلی، کسب و کارهایی که نظرات بیشتری در موردشان نوشته شده اعتماد و در نتیجه مشتری های بیشتری جلب می کنند. علاوه بر نقد و بررسی، برای بازگو کردن داستان منحصر به فرد کسب و کار خود، تمام تلاشتان را به کار بگیرید. توصیفی دقیق و همراه با جزئیات از کسب و کار، عکس و ویدیو های مختلف می توانند در این مسیر بسیار راهگشا باشند. در صورت امکان مخاطبان خود را به ثبت نظر خود تشویق کنید تا در نهایت تعداد مشتریان راغب را به حداکثر برسانید.

article_image_one_519.jpg

2- بررسی های خوب را مستقیماً روی صفحه ی اصلی وبسایت خود به نمایش بگذارید

پس از آنکه صفحه ای برای نقد و بررسی درست کردید از آن برای بالا بردن فروش روی وبسایت خود بهره ای فراتر از ثبت نظرات و یا لایک های فیسبوکی بگیرید. می توانید از ویجت های نظرسنجی برای نشان دادن امتیاز، تعداد کل نظر ها و نمونه هایی از نظرات مثبت خود استفاده کنید. از آنجایی که احتمالاً این امتیازات و نظرات روی پلتفرم ثالث معتبری به دست آمده اند، در ذهن مشتریان احتمالی شما اعتبار ویژه ای خواهند داشت. ویجت های بررسی و نظرسنجی وقتی روی صفحه ی اصلی وبسایت یک کسب و کار قرار بگیرند معمولاً حداکثر اثربخشی را خواهند داشت.

3- به نقد ها و نظرات منفی یا بد، به موقع و حرفه ای پاسخ دهید

نظرات منفی می توانند برای هر کسب و کاری دردناک باشند. اما حتی در برابر مشتریان بی منطق هم باید بلادرنگ و حرفه ای پاسخگو بود. یک پاسخ عمومی مؤدبانه، شخصی و مفید می تواند به سرعت یک امتیاز تک ستاره ی ناشی از عصبانیت را به یک امتیاز پنج ستاره ی همراه با سپاسگزاری تبدیل کند و برای شما یک مشتری وفادار به ارمغان بیاورد که بارها به شما مراجعه خواهد کرد. اگر فکر می کنید می توانید شکایت یکی از مشتریان را حل و فصل کنید، علاوه بر پاسخ عمومی، یک پیام خصوصی برای وی بفرستید و راه حل پیشنهادی خود را با او در میان بگذارید.

وقتی نگرانی منتقد خود را برطرف کردید، می توانید مؤدبانه از او بخواهید در صورت امکان در امتیاز خود تجدید نظر کند تا راه حل شما نیز در آن به حساب آورده شود. پژوهش تازه ای نشان داد ۹۵ درصد از مشتریان ناراضی در صورت برطرف شدن سریع مشکل به شکلی مؤثر، به کسب و کار شما باز خواهند گشت. همچنین در نظر داشته باشید که پاسخ های عمومی شما با دقت توسط هزاران مشتری بالقوه ی دیگر مورد بررسی قرار خواهند گرفت. بنابراین حتی اگر قادر نباشید تمام نظرات منفی را رفع و رجوع کنید، این مشتریان بالقوه شاهد واکنش حرفه ای و تعهد شما به ارائه ی خدماتی فوق العاده خواهند بود که این، مشتریان تازه ای برای شما رقم خواهد زد.

با این که بسیاری از کسب و کارها از بررسی ها و نظرات منفی مشتریان هراس دارند، مشخص شده است که کاربران با دیدن ترکیبی از نظرات مثبت و منفی بیشتر به بررسی مورد نظر اعتماد خواهند کرد. کسب و کار هایی که بین ۱۰ تا ۳۰درصد بازخورهای منفی دارند، نسبت به آنهایی که تقریباً تمام امتیازاتشان نمره ی کامل پنج ستاره دارند، بیش از ۱۰ برابر مشتریان راغب بیشتری جلب می کنند. پژوهش ها نشان داده اند ۶۸ درصد مصرف کنندگان وقتی هم نظرات مثبت را ببینند و هم نظرات منفی، به بررسی مورد نظر بیشتر اعتماد خواهند کرد. مثبت بودن تمام نظرات و بررسی ها برای مصرف کنندگان قابل باور نخواهد بود.

4- از شفافیت به نفع خود بهره بگیرید

به نظر می رسد کسب و کارهایی که به بهترین نحو مورد بررسی و انتقاد قرار گرفته اند از نقاط ضعف خود هراسی ندارند و در عوض حتی از آنها به عنوان تاکتیک های بازاریابی استفاده می کنند. برای نمونه اگر کسب و کار کوچکی هستید، می توانید این موضوع را برای مشتریان خود شرح دهید که تمام تلاش خود را برای به موقع رساندن محصولات به دست مشتریان انجام خواهید داد، اما ممکن است مشکلی پیش بیاید و این امر با تأخیر مواجه شود. بهتر است بی پرده به خاطر تأخیرهای احتمالی از مشتریان خود پوزش بخواهید. به این ترتیب اگر موفق شدید محصول خود را به موقع به دست مشتری برسانید او را غافلگیر خواهید کرد و اگر به هر دلیلی مشکلی به وجود بیاید، او از این که یک کسب و کار کوچک را حمایت می کند راضی خواهد بود. تجربه نشان داده است با کمی شفافیت بیشتر می توان مشتریان بخشنده تر و وفادار تری جذب کرد که در نهایت نظرات بهتری به ثبت خواهند رساند.

5- به تمام نقد ها و نظرات پاسخ دهید

کسب و کارهایی که به تمام نظرات و انتقادات نسبت به محصولات خود پاسخ می دهند نسبت به دیگران، به میزان قابل توجهی امتیاز بالاتری دریافت می کنند. تشکر عمومی از تمام کسانی که نظرات خود را، چه مثبت و چه منفی، ثبت کرده اند، به مشتریان فعلی و بالقوه ی شما نشان خواهد داد که شما برای مشتریان خود ارزش قائلید. این کار روشن می سازد که شما با پاسخ دادن به نظرات منفی، تنها در صدد کاهش خسارات ناشی از آنها نیستید و به دنبال رفع مشکل و جلب نظر مشتری هستید. مشتریان باهوش به راحتی می توانند کسب و کارهای مشارکت طلب و مشتری مدار را از دیگران تشخیص دهند و به عنوان پاداش، از آنان بیشتر خرید کنند.