انسان اقتصادی به این مفهوم است که برای تمام کارهای خود برنامه ریزی دقیق می کند تا بتواند هزینه های نهایی ان کار را خصوصا از بعد مالی کاهش دهد. اما برخی از انسان ها از نظر شخصیت شناسی زیاد در این دسته قرار نمی گیرند و می توان چنین گفت که بسیاری از انسان ها بنا به تعریف بالا انسان اقتصادی محسوب نمی شوند و ممکن است در شرایط زیاد به این موضوع توجه نکنند و یا حتی ممکن است ترفند ها و اصول چنین کاری را در برخی از حرفه ها مانند طراحی سایت ندانند. من در این مقاله به شما کمک می کنم کمی به مضوع اقتصادی طراحی سایت بیشتر فکر کنید تا اگر تصمیم گرفتید برای خود یا شرکتی که در ان کار می کنید طراحی سایت انجام دهید متحمل هزینه های گزاف زمانی و مالی نشوید.
به عنوان یک مدیر و صاحب شغلی خاص شما ممکن است فکر کنید هزینه هایی که برای طراحی سایت می کنید اهمیتی ندارد، چون شما در بانک پول دارید؛ اما این موضوع دارای اهمیت زیادی می باشد. این مقاله سه روش را به شما معرفی می کند، که می توانید هزینه طراحی سایت در سال 2020 را کاهش دهید، و همچنین مشتری های بیشتری در حرفه خود داشته باشید. وقتی صاحب کسب و کاری دنبال طراحی سایت برای خود باشد، اولین سوالی که برایش پیش می آید این است که،" چقدر باید برای طراحی سایت هزینه کنم؟" وقتی نوبت به قیمتگذاری میرسد، چند عامل موثر وجود دارد:
برخی میگویند که قیمتگذاری باید براساس این که چه کسی وب سایت شما را میسازد متفاوت باشد. مشکل این پاسخ این است که به صاحبان کسبوکار آموزش میدهد که در مورد یک وب سایت برحسب ساعت و نیروی انسانی، فکر کنند . همانطور که میدانید، این موضوع بسیاری از مشتریان وب سایت را بر روی این موضوع متمرکز میکند :" تو چقدر کار داری برای من انجام دهی ؟ " به جای این که بپرسند:"نتیجه این سرمایه گذاری چه خواهد بود؟" شما به عنوان یک طراح سایت، تلاش می کنید که این منطق اشتباه را معکوس کنید، و مشتریان را متقاعد کنید که برای خدمات طراحی وب خود دستمزد منصفانه ای را پرداخت کنند، شما باید برخی از محاسبات خود را انجام دهید. من قصد دارم به شما تعدادی از روش ها را برای تنظیم قیمت ها و پرداخت خوبی برای ایجاد یک وب سایت در سال 2019 به شما ارائه کنم.
چند راه مختلف برای پرداخت به طراحان سایت وجود دارد:
جوانب مثبت و منفی برای هر گزینه وجود دارد. بیایید آن ها را بررسی کنیم، قبل از اینکه نگاهی به چگونگی ارزیابی ارزش عددی آن ها کنیم.
قبل از آنکه وارد بحث بعدی شویم پیشنهاد می کنم تفاوت های بنیادین طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را حتما در نظر داشته باشید. اگر خودتان ندانید که برای توسعه کسب و کارتان به چه نوعی از سایت احتیاج دارید حتما از نظر زمان و پول متحمل هزینه هایی بیش از اندازه می شوید. از سوی دیگر صرف دانستن اصول این چنین برای کاهش هزینه ها کافی نیست برخی ازشرکت ها هستند که خدمات عال و بهینه را تحت عنوان طراحی سایت ارزان به شما با مبالغ بسیار منطقی تر از رقبایشان پیشنهاد می دهند بنابراین پیش از هر چیز در هر زمینه ای استعلام قیمت و کیفیت را در نظر داشته باشید.
در این سناریو، شما یک مقدار را برای هر ساعت کاری که که انجام می دهید، تنظیم میکنید؛ سپس وقتی پروژه به اتمام رسید، میتوانید برای کل ساعتی که کار کردید صورت حساب بخواهید. در این جا مواردی وجود دارد که شما باید برای تنظیم نرخ ساعتی بدانید؛ این موارد هم به نفع شماست، و هم به نفع مشتری.
در این سناریو، شما یک هزینه ثابتی را برای طراحی وب هزینه می کنید. شما همچنین می توانید یک لایه از بسته های طراحی وب ایجاد کنید که به شما اجازه می دهد هزینه های متفاوتی را با توجه به نوع وب سایت تحویل بگیرید. در این جا مواردی وجود دارد که، برای پیدا کردن نرخ ایده عال خود، باید بدانید.
در این سناریو، شما هزینه ثابتی دریافت می کنید. اما این نوع پرداخت برای طراحی های دوره های است، نه فقط طراحی یکبار سایت. مزایا و معایب این مساله اساسا همانند یک هزینه ثابت و هزینه شارژ ساعتی می باشد. تفاوت کلیدی این است که، این پرداخت به شما این امکان را میدهد تا مشتریان را در مدت بلند مدت نگه دارید، و باعث ایجاد درآمد قابلپیشبینی برای کسبوکار شما فوقالعاده است.
سخن پایانی
بعد از طراحی سایت شما نیاز به خدماتی مانند بهینه سازی سایت و تبلیغات گوگل ادوردز خواهید داشت. من سعی می کنم در پست های بعدی بیشتر در خصوص این مفاهیم برایتان مطالبی منتشر کنم. موفق باشید.
ممکن است شما یک تازه وارد در زمینه بهینه سازی باشید، اما به ما اعتماد کنید، گوگل به ما اهمیت نمیدهد. شما ممکن است تازه از دنیای سئو برای پشتیبانی از وب سایت کسب و کار خود شروع کرده، و امیدوار باشید که بتوانید این کار را به تنهایی انجام دهید. اینترنت پر از منابع و مکانهایی است که شما میتوانید آن را یاد بگیرید، و اگر گوگل از شما حمایت نمیکند، ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کنیم از اشتباهات مبتدی اجتناب کنید. در این مقاله لیستی از اشتباهات سئو آورده شده است که این اشتباهات می تواند باعث کاهش رتبه سایت در گوگل شود.
محتوای ضعیف نتیجه تمرکز بر ارائه کمیت محتوا به جای کیفیت آن است. تمام مطالبی که در وب سایت خود دارید باید مرتبط با عنوان، توصیف متا و کلمات کلیدی مرتبط با آن باشد. اگر فکر میکنید که میخواهید ترافیک را افزایش دهید و فردی را فریب دهید تا به وب سایت شما بیاید، فکر کنید که آیا محتوای شما دقیقا همان چیزی است که آنها نیاز دارند؟ کاربران اینترنت تجارب بد خود را به یاد میآورند و از وب سایت شما دور خواهند ماند. همچنین با محتوای ضعیف وب سایت شما سرعت بازتاب بالایی دارند. اگر می خواهید باعث افزایش رتبه سایت در گوگل شوید باید این موارد را رعایت کنید.
شاید شما خوش حال باشید که تبلیغات زیادی دارید، و مقدار زیادی از آن پول تبلیغاتی را برای پشتیبانی از کسبوکار و وب سایت خود به دست میآورید. با این حال، باور کنید که گوگل از آن قدردانی نمیکند. یک تجربه کاربری واقعی، تلاشهای بازاریابی در تمام صنایع است. تبلیغات زیادی در قسمت اول سایت، و همینطور تعداد زیادی از pop ها، مواردی هستند که گوگل شما را به خاطر آن ها جریمه خواهد کرد. درست است که میزان کلیک، سئو شما و همچنین میزان بازتاب شما را تحتتاثیر قرار خواهد داد، اما باید از تمام این ابزارها، در حد تعادل استفاده کنید. و برای کاربران تان مزاحمت ایجاد نکنید.
استفاده از محتوای غیر اصلی ، اشتباهی است که خیلی افراد در حال حاضر آن را انجام می دهند. سعی نکنید وب سایت خود را با محتوای غیر اصلی، و محتوای کپی، بیشتر محبوب کنید. شما باید به ویژه زمانی مراقب باشید که وب سایت شما پستهای تبلیغاتی را بپذیرد. قبل از ارسال آن، اصالت محتوای مطالب را بررسی کنید. برخی افراد سعی میکنند با گرفتن محتوای موفق از وب نام آن مطالب را برای خود بسازند.
گاهی با استفاده نکردن از ابزار ها اشتباهی مرتکب میشوید. ابزارهایی وجود دارند که میتوانند به شما کمک کنند، با تلاش کمی رتبه سایت در گوگل را بهبود بخشید، اما انتخاب آنها میتواند تاثیر مضری بر روی وب سایت شما داشته باشد. اولین نمونه از چنین ابزار هایی، استفاده از یک ابزار داده شده برای بهینه سازی کسب و کار محلی است. شاید شما در سطح جهانی شماره یک نباشید، اما میتوانید به راحتی شماره یک را بگیرید. از گوگل استفاده کنید تا خود را برای تهیه یک لیست محلی آماده کنید. دیگر مرورگرها گزینههای مشابهی دارند. یک جنبه مهم دیگر، چشمپوشی از ابزارهای تحلیلی است. شما باید همیشه کار خود را دنبال کنید، آن را مرور کنید، و بدانید چه موقع پرچم قرمز را بالا ببرید. اگر معیارهای تان را عجیب می بینید، عیبیابی و تعیین موقعیت مساله قبل از اینکه اعتبار شما را از بین ببرد، می تواند گزینه مناسبی باشد. اگر رتبه بندی سایت شما به شدت آسیبدیده باشد، به کمک عمده یک متخصص سئو برای خدمات حرفهای نیاز خواهید داشت. شهرت بد وب سایت شما میتواند تاثیر جدی روی سلامت کسبوکار شما داشته باشد.
بلیغات درون متنی/
اگر تمایل دارید خدمات درب شیشه ای ، راهبند ، دوربین مدار بسته و کرکره برقی را به بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمان نصب را در تهران و کل ایران داشته باشید با شرکت قائم درب تماس بگیرید.
تبلیغات درون متنی
در حالی که محتوای ویدئو در گوگل بسیار مطلوب است، و شما حتی امتیاز مثبت برای داشتن آنها به دست میآورید، ولی ممکن است، باعث ایجاد آسیب در روال سایت شما باشد. اگر یک کاربر قصد بازدید از وب سایت شما را به خاطر خواندن مقاله داشته باشد، ارائه آنها با آگهی تبلیغاتی باعث میشود که آنها مستقیما از صفحه شما عبور کنند. این اعمال، باعث میشود که آنها در مورد کیفیت محتوایی که نشان میدهید تردید داشته باشند، و در انتظار پایان دادن به آن نیستند. از سوی دیگر، برخی ویدیوهای خودکار به شدت خشن هستند، شما میتوانید باعث ایجاد اختلال و آشفتگی شدید شوید،مثل زمانی که صدای ناگهانی ویدیو باعث آزار کاربر می شود. به این ترتیب کاربران نه تنها از صفحه شما دور میشوند، بلکه فورا مرورگر را میبندند.
راههای زیادی وجود دارد که شما میتوانید به طور نامناسب از کلمات کلیدی استفاده کنید، و آنها معمولا یا تلاشهای بهینه سازی را بیثمر میکنند. کلمات کلیدی به روشی هستند که شما برای نشان دادن آنچه در محتوای شما انتظار میرود، استفاده میکنید. با این حال، از آنها به طور استراتژیک استفاده کنید. اگر به کلمات کلیدی خود فکر کنید، خوب است، اما این موضوع کافی نیست. شما باید تحقیقات گستردهای انجام دهید تا ببینید کدام کلمات کلیدی برای ارتباط مستقیم و جستجو، رتبهبندی میشوند و همچنین آنهایی را پیدا کنید که شما را از رقیب تان متمایز میکنند. زمانی که یک مجموعه کلمات کلیدی که میخواهید از آنها استفاده کنید را دارید، به دنبال راهنمایی بگردید، و ببینید چطور میتوانید این کار را انجام دهید. اگر شما یک لیست آمازون را بهینه کنید، باید از تمام کلمات کلیدی در جهان در یک صفحه استفاده کنید. هم چنین یک فرکانس پر زرق و برق داشته باشید و همین کلمات کلیدی را در صفحات وب سایت خود تکرار نکنید.
بک لینک ها ابزار مهم سئو هستند، اما میتوانند باعث ایجاد دردسر زیادی شوند. به طور مرتب آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه آنها کار میکنند و شما با وب سایتهای بدنامی مرتبط نیستید. یکی از رقبای شما ممکن است تلاش کند شهرت خود را با بک لینک های ضعیف خراب کند. علاوه بر این، از ساختن بیش از حد بک لینک ها در یک دوره زمانی کوتاه اجتناب کنید. الگوریتمهای گوگل این گرایش را تشخیص داده و آن را مشکوک میدانند. احتمالاً مجازات آن را خواهید دید. شما میدانید که داشتن یک وب سایت بدون سئو مناسب، بیفایده است، و جزو اشتباهاتی است، که هر فرد مبتدی میتواند انجام دهد.
سئو و بهینه سازی سایت معمولا یک امر زمان بر و طولانی مدت است پس اگر می خواهید از همان ابتدا در صفحه اول گوگل باشید نیاز دارید که از تبلیغات کلیکی و صرف هزینه های دلاری به سایت گوگل برای تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنید. در پست های بعدی سعی می کنم بیشتر در این خصوص توضیح دهم.