مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

طراحی سایت اختصاصی

 آغاز هزاره سوم با گسترش تکنولوژی های مبتنی بر اینترنت شروع شد و امروز با گذشت دو دهه شاهد تحولات گسترده در حوزه های ارتباطی، تجارت، علمی و ... در کل جهان هستیم. تجارت الکترونیک موضوعی است که تمام کسب و کارهای سنتی آن را جدی گرفته اند و هر کسب و کاری به نوعی سعی می کند از فضای اینترنت برای جذب مشتریان و مخاطبان بیشتر استفاده کند. در این میان یکی از بهترین راهکارها برای ورود به دنیای تجارت آنلاین طراحی یک وبسایت تخصصی برای کسب و کارتان است.

از سوی دیگر نفوذ روز افزون تلفن های هوشمند باعث شده است که کاربران اینترنت بیشتر با گوشی و اپلیکیشن های هوشمند موبایل سروکار داشته باشند. بنابراین می توان چنین گفت که وجود یک وبسایت حرفه ای در کنار طراحی اپلیکیشن موبایل مزیت بزرگی برای یک کسب و کار به حساب خواهد آمد.

بنابراین در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت هستید، برای ارائه خدمات خود به بهترین شکل ممکن ، نیاز به  طراحی سایت اختصاصی  دارید. امروزه با توجه به گسترش استفاده از خدمات آنلاین در میان مردم، برای به موفقیت رسیدن نیاز است که در فضای اینترنت فعالیتی تاثیرگذار داشته باشید.

ممکن است برای برخی این سوال پیش بیاید که  تفاوت یک وبلاگ با وبسایت در چیست. وبلاگ ها و یا فروشگاه ساز هایی که به شما فضایی برای فعالیت در فضای بازار آنلاین می دهند محدودیت های بسیاری خواهند داشت که در برخی موارد نه تنها به توسعه کسب و کار شما کمک نمی کنند بلکه ممکن است ضربه های بسیار بدی به وجه برند و نام شرکت شما وارد کنند. برای مثال  در وبلاگ ها امکان تغییرات بصری، امکان توسعه وبلاگ و همچنین وصل شدن به درگاه بانکی یا ممکن نیست یا بسیار با مشکل همراه هست. بنابراین برای ورود قدرتمند به بازار تجارت آنلاین بهتر آن است که بجای ساخت وبلاگ از طراحی سایت اختصاصی برای شرکت خود شروع کنید

 

انواع طراحی وب سایت

به طور کلی طراحی وب سایت از منظر عملکرد به سه دسته اصلی تقسیم میشود :

1- طراحی سایت استاتیک

وبسایت های استاتیک نسل قدیمی طراحی سایت به حساب می آیند که امروز عملا از آن استفاده نمی شود. یک سایت استاتیک محدودیت های زیادی دارد و برای مثال فاقد پنل مدیریتی است.

2- طراحی سایت داینامیک

اگر یک سایت کامل ، جامع ، قدرتمند ، بدون محدودیت در تعداد صفحات ،دارای پنل مدیریت ، ریسپانسیو(مناسب برای تلفن همراه ، تبلت) و …میخواهید سایت داینامیک بهترین گزینه است

3- طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که محصولات مختلف خود را دروبسایت تخصصی خود در معرض نمایش عموم بگذارید و از این طریق میزان فروش خود را افزایش دهید.

 

هزینه طراحی سایت

به طور کلی قیمت پروژه های طراحی سایت به امکاناتی که برای شما ایجاد می کند وابسته خواهد بود. .در این فرایند  بعد از نیاز سنجی  صنعت مورد نظر شما امکاناتی که شما برای وبسایتتان نیاز دارید را بررسی می کنیم و در نهایت با برآوردهای اولیه هزینه نهایی به شما گفته می شود

برخی شرکت ها مانند شرکت رایان خدمات خرید هاست و دامین حرفه ای و پرسرعت را به صورت رایگان به همراه پروژه‌های طراحی سایت به مشتریان ارائه می‌دهند و در صورت تمدید قرارداد پشتیبانی سایت، خدمات رایگان هاستینگ پرسرعت نیز تمدید می‌گردد. این موضوع باعث می‌شود هزینه طراحی وبسایت شما و نگهداری و پشتیبانی سایت برای صاحبان کسب و کار مناسب و مقرون به صرفه‌ باشد.

 

طراحی سایت ریسپانسیو

 با توجه به گسترش روزافزون موبایل و افزایش بازدید کاربران وبسایت‌ها از طریق تلفن‌های همراه و تبلت، تمامی پروژه‌های طراحی وبسایت  شرکت رایان به شکل طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive Web Design) پیاده سازی و اجرا می‌شود. شایان ذکر است که طراحی وب سایت ریسپانسیو از ویژگیهای منحصربفرد پروژه‌های طراحی وب تیم طراحی  وبسایت می‌باشد.

در طراحی سایت واکنشگرا، نمایش وبسایت طراحی شده در همه دستگاه‌های کامپیوتری از جمله دسکتاپ٬ موبایل و تبلت متناسب با دستگاه بازدید کننده تغییر کرده و سایز و چینش صفحات وب سایت به شکل صحیح نمایش داده می شود.

همچنین در طراحی سایت ریسپانسیو نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به این شکل استاندارد و کاربر پسند، دسترسی آسان توسط دستگاه‌های مختلف همواره رعایت می‌شود. علاوه بر این مزیت دیگر آن دسترسی آسان کاربران شبکه‌های اجتماعی به سایت شما بوده که موجب موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایت‌ها می شود.

طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت شرکتی

از نظر کاربردی می توان وبسایت های مختلف را به دو دسته فروشگاهی و شرکتی تقسیم کرد. در طراحی سایت شرکتی شما تنها به معرفی شرکت خود، محصولات یا خدماتی که عرضه می کنید و راه های ارتباط با شرکتتان را در درون سایت قرار می دهید و در نتیجه امکان فروش مستقیم برای کاربران وجود ندارد. اما در وبسایت های فروشگاهی تمرکز بر روی فروش آنلاین کالا یا خدمتی خاص خواهد بود. بر خلاف وبسایت های شرکتی در وبسایت های فروشگاهی حتی ممکن است که نیازی به تاکید بر دفاتر فروش یا شرکت شما وجود نداشته باشد. 

نکته پایانی

در طراحی سایت های اختصاصی همیشه روال کار این است که ابتدا کارفرما نیازها و اهداف خود را مطرح می کند، تیم طراحی و توسعه سایت شایگان با بررسی این نیازها و اهداف، طرحی به منظور ارائه به کارفرما و توافق اولیه آماده می کند. سپس پس از تایید کارفرما کار طراحی ظاهری و برنامه نویسی سایت شروع می شود.

طراحی سایت به صورت اختصاصی با هزینه هایی بالایی همراه است. زیرا اینگونه سایتها نیاز به تحلیل، طراحی و زمان برنامه نویسی زیادی دارند.

پیشنهاد ما برای طراحی سایت شرکت رایان   است. شرکت طراحی سایت رایان  با بیش از یک دهه تجربه در زمینه خدمات طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و دیجیتال مارکتینگ به کسب و کار شما کمک می کند که با طراحی سایت اختصاصی در کمترین زمان ممکن بتوانید سطح کسب و کار خود را ارتقا دهید.

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد