مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی برای دوستداران و علاقمندان ورزش، طرفداران تیم های ورزشی و باشگاه ها و مجتمع ها و سالن های ورزشی، طراحی وب سایت فداراسیون های ورزشی توسط تیم حرفه ای شرکت پیام آوا اجرا و پیاده سازی می گردد. وب سایت‌های ورزشی جزو سایت های پُر مخاطب و پُر بازدید محسوب می شوند. بنابراین طراحی سایت‌های ورزشی یکی از ضرورت ‌های جامعه ورزشی امروز می باشد. کاربردها و اهداف ساخت و راه اندازی اینگونه وب سایت ها بسیار گوناگون است، برای مثال سایتی می‌تواند در جهت معرفی باشگاه یا تیمی خاص ایجاد شود، یا صرفا برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار دنیای ورزش راه اندازی گردد. یا طرفداران یک تیم ورزشی خاص می‌توانند از سایت به نفع تیم خود بهره ببرند و…

قبل از هر چیز توجه اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد. به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود می کنید.

نکات مهم در طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی از حساسیت خاصی برخوردار است زیرا هرگونه کاستی در طراحی سایت باعث نارضایتی بازدیدکنندگان می شود. بنابراین توجه به گرافیک و رنگبندی در طراحی سایت های ورزشی از اهمیت زیادی برخوردار است که همین نکته می تواند باعث جلب نظر مخاطبان شود و آمار بازدید از سایت افزایش یابد.

طراحی سای ورزشی

از دیگر نکاتی که در طراحی سایت ورزشی باید مد نظر قرار گیرد اینست که، به دلیل وجود سایت های ورزشی متعدد، برای اینکه سایت شما دیده شود باید در گوگل رتبه خوبی داشته باشد که نظر مخاطب را به خود جلب کند لذا امر بهینه سازی سایت در کلمات کلیدی مرتبط با موضوع فعالیت شما بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

تبلیغات در سایت های ورزشی

وب سایت های ورزشی به دلیل اینکه بازدیدکنندگان زیادی دارند لذا بستر بسیار کارآمد و مفیدی برای نمایش تبلیغات می باشند. فروشندگان و تولیدکنندگان کالای ورزشی، فروشندگان لباس و کفش ورزشی، اسپانسر تیم های ورزشی، همچنین شرکت ها و کارخانجات صنعتی مختلف جهت تبلیغ محصولات خود می توانند با پرداخت مبلغی به مدیران سایت های ورزشی تبلیغات (طراحی سایت تبلیغات) خود را بصورت ماهیانه و یا سالانه در اینگونه وب سایت ها قرار دهند.

بخش های مختلف طراحی وب سایت ورزشی

سایت های ورزشی می توانند قسمت هایی مانند:‌ معرفی باشگاه یا مجتمع ورزشی و امکانات باشگاه، ارایه اخبار مرتبط با ورزشکاران و قهرمانان و مدال آوران، نظرسنجی درباره تیم مورد نظر، معرفی بازیکنان معروف هر تیم یا رشته ورزشی و بخش های جذاب دیگری داشته باشند بطوری که بازدیدکننده سایت را برای مدتی مجذوب سایت نماید.

محتوا و امکانات طراحی سایت ورزشی

معمولا در وب سایت های ورزشی و طراحی سایت باشگاه ورزشی با توجه به نوع رشته ورزشی اطلاعات گوناگونی می تواند نمایش داده شود که بطور خلاصه به ذکر چند مورد اکتفا می گردد:

  • طراحی صفحه معرفی رشته های ورزشی جهت شناساندن رشته های مختلف ورزشی از تاریخچه، پیشکسوتان گرفته تا آموزش کامل آن بصورت آنلاین
  • طراحی صفحه اخبار و رویدادهای مربوط به رشته ها و مسابقات ورزشی مربوطه.
  • طراحی بانک مقالات علمی در مورد ورزش .
  • طراحی صفحه نمایش آنلاین نتایج مسابقات و اطلاعات مربوط به المپیک ها، جشنواره ها و لیگ های خارجی و داخلی.
  • طراحی صفحه معرفی فدراسیون ورزشی برای مخاطبان
  • طراحی سیستم باشگاه هواداران برای جذب طرفدارن بیشتر تیم یا باشگاه همچنین ایجاد ارتباط و تعامل دو سویه بین هواداران و اعضای باشگاه و مدیران فدراسیون.
  • طراحی گالری تصاویر جهت نمایش عکس های زیبا و جذاب از بازیکنان و ورزشکاران و نماهایی از مسابقات مختلف.
  • طراحی RSS جهت اینکه کاربران راحت تر اخبار باشگاه مورد علاقه شان را در وب سایت پیگیری و دنبال نمایند.
  • طراحی بخش تماس با ما برای ارتباط بیشتر و بهتر با کاربران وب سایت.
  • طراحی پنل مدیریت آگهی و در نظر گیری قسمت های مختلف تبلیغات بر روی سایت.
  • طراحی صفحه ارایه اطلاعات مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان و …
  • طراحی صفحه معرفی انواع سبک ها و رشته های ورزشی مرتبط با نوع فعالیت ورزشی باشگاه شما.
  • طراحی صفحه بیوگرافی اعضا و تیم های باشگاه جهت آشنا شدن بازدیدکنندگان سایت با آنها.
  • طراحی بخش شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، توئیتر، فیسبوک، گوگل پلاس و … جهت هماهنگ سازی وب سایت با اینگونه شبکه های اجتماعی و امکان اشتراک گزاری محتوای سایت در شبکه های اجتماعی.
  • طراحی آرشیو فیلم ها و تصاویر مربوط به اعضا، تیم های باشگاه، مسابقاتی که باشگاه در آنها شرکت کرده است و مقام ها، مدال های کسب شده و …
  • امکان ارسال خبرنامه به اعضای وب سایت

همچنانکه این روزها بحث بر سر بهینه سازی سایت زیاد شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو  ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت ورزشی به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

 

اختصاصات و امتیازات طراحی سایت ورزشی در شرکت پیام آوا

پیام آوا جهت اینکه هواداران و علاقمندان تیم یا باشگاهی بتوانند راحت تر و موثرتر با وب سایت باشگاه یا فداسیون ارتباط برقرار نمایند ظاهر و گرافیک وب سایت های ورزشی را بصورت عامه پسند پیاده سازی و اجرا می نماید؛ همچنین طراحی وب سایت بصورت ریسپانسیو برای نمایش بهتر در صفحات موبایل و تبلت، ایجاد سیستم های مدیریت محتوا، راه اندازی پنل مدیریت آگهی و سیستم باشگاه هواداران، بهینه سازی وب سایت ورزشی جهت ارتقا و رتبه وب سایت در موتورهای جستجو، آموزش و پشتیبانی پس از راه اندازی وب سایت از امتیازات پیام آوا در طراحی سایت های ورزشی و وب سایت باشگاه ها و فدراسیون ها محسوب می گردد.

پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل  را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

در آخر این موضوع هم شاید برای شما مفید باشد. اگر به دنبال قیمت های مناسب برای طراحی سایت هستید طراحی سایت ارزان  به شما کمک خواهد کرد و اگر در تهران مشغول به کار هستید پیش از هر چیز صفحه طراحی سایت در تهران را نگاهی بیندازید تا با دید بهتری اقدام به طراحی سایت کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد