مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

Quality Score چیست؟

Quality Scoreابزار اندازه گیری تبلیغات در گوگل است که تعیین می کند کلمات و صفحات وب سایت شما تا چه اندازه به کسانی که دنبال کلمات کلیدی شما در گوگل هستند ارتباط پیدا می کند.

در واقع امتیازی که گوگل به تک تک کلمات کلیدی شما در سیستم گوگل ادوردز می دهد را به اصطلاح Quality Score می نامند که دامنه آن از 1 شروع می شود و تا 10 ادامه پیدا می کند.

به طور معمول ، طبق قانون گوگل هرچه قدر این امتیاز به 10 نزدیک تر باشد ، هزینه های شما نسبت به رقیبانتان کاهش خواهد یافت و هم تاثیر مستقیم روی جایگاه آگهی شما نسبت به رقیبانتان دارد. از این رو یکی از مهمترین بحث های تبلیغات کلیکی گوگل داشتن بالای این امتیاز هست و شما هم باید کلمات کلیدی خود را طوری انتخاب کنید که به عدد 10 نزدیک شوید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی


عوامل زیادی روی Quality Score نقش دارند اما به طور عمده سه عامل اصلی که گوگل ادوردز تعیین می کند به شرح زیر می باشد:

1. Keyword relevance :

کلماتی انتخاب کنید بهتراست پارامترهایی را رعایت کنند. کلمات کلیدی حتما باید مربوط به نوع فعالیت کاری باشند و در وب سایت و صفحات وب سایت شما موجود باشند و شما برای این کلمات کلیدی متن هایی داشته باشید. در ضمن از تعریف کردن خیلی عام یا تخصصی کلمات کلیدی جلوگیری فرمایید .

2. Landing page quality :

شما باید ازهاست و سرور مناسب استفاده نمایید. در ضمن یکی از قانون های مهم گوگل این است که وب سایتی را که مایل هستید تبلیغات کنید حتما باید دارای دامین اصلی باشد، وب سایت شما باید اورجینال باشد یعنی کپی نباشد ، از پارک کردن سایت خود جدا خودداری کنید .

3. Landing page load time :

طراحی سایت شما به نحوی باشد که از نظر لود شدن مشکلی نداشته باشد ، تا حد ممکن از عکس هایی با ظرفیت بالا، فایل های فلش خودداری فرمایید. سایت خود را از نظر سایز استاندارد طراحی کنید یعنی خیلی ارتفاع سایت خود را بالا نبرید به جای آن صفحات اضافه کنید.

نمره کیفیت Quality score

یکی از مهمترین قسمتها در تبلیغ در گوگل داشتن کلمات کلیدی مناسب می باشد . هر کلمه ثبت شده در تبلیغ دارای یک نمره کیفیت quality score می باشد . سقف این نمره کیفیت 10 می باشد عبارت کلیدی که نمره 10 از 10 کسب کند دارای بهترین کیفیت از نظر گوگل بوده است . نمره کیفیت تاثیر مستقیم بر روی هزینه کلیک ها و جایگاه نمایش تبلیغ دارد .

مبنای کسب نمره کیفیت :

1 – ارتباط کلمه به وبسایت
2 – پایداری وبسایت
3 – نسبت نمایش به کلیک عبارت کلیدی
4 – وضعیت کلمه از نظر عمومی تک کلمه ای و یا ترکیبی بودن ( کلمات ترکیبی از نمره کیفیت بهتری برخوردار هستند )

روشهای کسب نمره کیفیت بالا :

یک روش مهم در کسب نمره کیفیت بالا درج عبارات کلیدی در صفحه سایت می باشد . بهتر است عبارت مورد نظر چندین بار در صفحه بصورت bold و همچنین italic درج شود همچنین بهتر است مهمترین عبارت کلیدی به صورت عنوان صفحه درج شود . یک فاکتور مهم دیگر استفاده از عبارت کلیدی در دو تگ مهم meta keyborad و meta discription در کد سایت می باشد .
درج کلمات کلیدی در این دو تگ تاثیر بسزایی در کسب نمره کیفیت خواهد داشت . فاکتور مهم دیگر درج تگ می باشد . درج کلمات کلیدی مهم در قالب این تگ در کسب نمره کیفیت تاثیرگذار خواهد بود . چک کردن وبسایت در سایتهای html checker و از بین موردن مشکلات و خطاهای html نیز تاثیر گذار خواهد بود .

نکته :

تبلیغات در گوگل در کشور ما فیلتر است . اگر با آی پی ایران تبلیغ را مشاهده و بر روی آن کلیک نماییم وارد صفحه فیلترینگ می شویم . در این حالت گوگل آن را نمایش محسوب نموده ولی کلیک را به حساب نمی آورد (هزینه کلیکی نیز کسر نمی شود) . ولی باعث می شود که نسبت نمایش به کلیک بالا رفته که موجب پایین آمدن نمره کیفیت آن کلمه کلیدی می شود . 

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

پا نوشت:

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت کرج، طراحی سایت رشت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد