مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

استراتژی‌های مهم و تأثیرگذار در سئو




بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) به طور دقیق در رسانه‌های بازاریابی آنلاین درک نشده است و افراد خیلی نمی‌دانند که سئو به طور دقیق چه کاری انجام می‌دهد. بنابراین بحث در مورد چگونگی همکاری SEO با رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، قابلیت استفاده (usability) و موارد دیگر است. 

آمارهای جذاب از سئو

 

گهگاه در مورد وبمستران خسته و دلزده‌ای خواهید شنید که چندین بار در سئو سرمایه‌گذاری کرده‌اند و پول آنها به هدر رفته است. بعد از آن، در مورد بحث پیرامون سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه خواهید شنید. به عنوان یک وبمستر، زمان زیادی ندارید تا نگرانی در مورد این حرفها داشته باشید؛ از این رو شما باید کارهای مهمی را انجام دهید.

اگر می‌خواهید ترافیک زیادی را به سمت سایت خود هدایت کنید، یکی از روش‌های نسبتا کم هزینه و تأثیرگذار سئو می باشد که می‌توانید با زمانی که روی آن می‌گذارید و البته تولید محتوای مناسب فضای کوچکی از جستجو را در اینترنت بدست آورید. همچنین می‌توانید تاکتیک‌های پیشرفته‌تر سئو را به کار برید تا بتوانید گام‌های بلندی برای افزایش ترافیک خود بردارید.

آمارهای زیر را به جهت یادآوری در ذهن خود داشته باشید تا سرمایه گذاری بیشتری برای تلاش‌های سئوی خود انجام دهید و این آمارها بیانگر این موضوع هستند که موتورهای جستجو فرصت بی‌نظیری را برای ما فراهم می‌کنند و از آنها می‌توانیم برای رونق کسب و کار خود استفاده کنیم:

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. 

تبلیغات درون متنی

سئو

  1.  70 درصد از لینک‌های جستجویی که کاربران بر روی آن کلیک می‌کنند ارگانیک هستند.
  2. 70 تا 80% کاربران از تبلیغات پولی رد شده (به لینک‌های تبلیغی اصلا نگاه نمی‌کنند) و بر روی نتایج ارگانیک تمرکز می‌کنند.
  3. اولین نتیجه جستجوی ارگانیک، حدود 33% از کلیک‌ها را کسب خواهد کرد (2013)
  4.  75% از کاربران فقط لینک‌های صفحه اول نتایج جستجو را مشاهده می‌کنند و هرگز به صفحات بعدی نمی روند.
  5.  گروه M یا GroupM بیان می‌کند «هنگامی که مشتریان هم در معرض جستجو و هم در معرض رسانه‌های اجتماعی قرار گرفتند که متأثر از یک برند است، کل نرخ کلیک (CTR) جستجو تا 94% افزایش می‌یابد».
  6. جستجو در موتورهای جستجو و استفاده از ایمیل دو فعالیت اول در اینترنت هستند و بنابراین بیشترین سهم از فعالیت‌های کاربران را به خود اختصاص داده است.
  7. شرکت‌هایی که وبلاگ دارند 434% بیشتر صفحات آنها ایندکس می‌شود و شرکت‌هایی با صفحات ایندکس شده بالاتر، مشتری‌های راغب (leads) بیشتری به دست می‌آورند.
  8.  هزینه leadهای درونی 61% پایین‌تر از leadهای خارجی می‌باشد. یک مثال از لیدهای درونی ممکن است بهینه سازی موتور جستجو باشد و یک لید خارجی ممکن است یک تماس سرد یا اولین تماس (cold call: با یک تماس تلفنی محصولات یا خدمات خود را به مشتریان بالقوه معرفی کنید و به تک تک افراد زنگ بزنید تا ببینید که آیا  به محصول شما نیاز دارند یا خیر و یا از انها وقت ملاقات بگیرید) باشد. باشد.
  9. 81 درصد از کسب و کارها وبلاگ‌های خود را موردی مفید و ارزشمند برای کسب و کارشان در نظر می‌گیرند.
  10.  مطالعه‌ای از Outbrain نشان می‌دهد که جستجوهایی که از موتورهای جستجو به سمت سایت‌های محتوا هدایت می‌شود 300% بیشتر از ورودی است که توسط شبکه‌‌های اجتماعی به سمت سایت هدایت می‌شود.
  11.  11- لیدهایی که از طریق سئو بدست می‌آیند دارای نرخ نزدیک 14.6% هستند؛ در حالیکه لیدهای حاصل از بازاریابی خارجی (مانند ایمیل یا تبلیغات چاپی)  دارای نرخ نزدیک به 1.7% هستند.
  12.  برای گوگل، یک مطالعه نشان می‌دهد که 18% از کلیک‌های ارگانیک منجر به جایگاه اول، 10% از کلیک‌های ارگانیک منجر به جایگاه دوم و 7% از کلیک‌های ارگانیک منجر به جایگاه سوم شده است.
  13. در مطالعه‌ای مشابه، آزمایشات برای بینگ (Bing) به شرح زیر نشان داده شده است: 9.7% کلیک‌های ارگانیک منجر به جایگاه اول، 5.5% از کلیک‌های ارگانیک منجر به جایگاه دوم و 2.7% از کلیک‌های ارگانیک منجر به جایگاه سوم شده است.
  14. 79 درصد از کاربران موتورهای جستجو می‌گویند که آنها همیشه/اغلب بر روی نتایج جستجوی طبیعی کلیک می‌کنند. در مقابل، 80% از کاربران موتورهای جستجو می‌گویند که آنها گاهی اوقات/به ندرت/هرگز بر روی نتایج جستجوی اسپانسر شده کلیک می‌کنند/نمی‌کنند. تصویر زیر نتایج جستجوی طبیعی (آبی) و نتایج جستجوی اسپانسر شده (قرمز) را نشان می‌دهد:

نتایج جستجوی ارگانیک و اسپانسر شده

جستجو

  1. گوگل مالک 68 درصد از سهم بازار موتور جستجو است. (2016)
  2. 93٪ از تجربه‌های آنلاین با یک موتور جستجو آغاز می شود. (2016)
  3. صنعت موتور جستجو برآورد (تخمین) شده است که ارزش بیش از 65 بیلیون دلار داشته باشد. (2016)
  4. هر ماه بیش از 1.2 تریلیون جستجو جهانی انجام می‌شود. (2016)
  5. 91 درصد از کاربران اینترنت بریا کارهایشان از موتور جستجو استفاده می‌کنند. (2016)




بلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید خدمات درب شیشه ای ، راهبند ، دوربین مدار بسته  و کرکره برقی را به بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمان نصب را در تهران و کل ایران داشته باشید با شرکت قائم درب تماس بگیرید. 

تبلیغات درون متنی


موبایل

  1. استفاده از اینترنت موبایل در سال 2016 از جستجوها بر روی دسکتاپ جلوگیری کرده است.
  2. به طور متوسط کاربران تا سه ساعت در روز وقت خود را با گوشی‌های موبایل می‌گذرانند.

 سخن پایانی

بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد