مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

سیستم نظارت ویدئویی از راه دور ابزاری برای بهینه‌تر کردن سیستم های نظارتی


سیستم نظارت ویدئویی از راه دور ابزاری است که می تواند سیستم های سنتی نظارت تصویری را به شدت بهینه کند. همه می‌دانیم که استفاده از یک سیستم امنیتی در خانه می‌تواند باعث محافظت بیشتر از خود و خانواده‌مان شود. بدون همچین سیستمی همه‌ی ما در خطر خواهیم بود، سارقان می‌توانند بدون شناسایی وارد خانه شوند، به عزیزانمان آسیب برسانند و سرمایه‌ی ما را به سرقت ببرند. همچنین بدون یک سیستم از دوربین های مدار بسته در محل کار نیز در معرض همه نوع آسیب و از دست دادن سرمایه‌ی خود خواهیم بود.

به طور خلاصه باید گفت که اطمینان از داشتن یک سیستم امنیتی با دوربین های مدار بسته هم برای منزل مسکونی و هم برای محل کسب و کار، یک اقدام ضروری است. با این وجود، می‌توان این سیستم را به طوری ارتقا داد که ابزاری بهینه‌تر شده و از شما به طور مناسب‌تری محافظت کند. حتی می‌تواند یک مجرم احتمالی رو بدون این که نیازی به ترس باشد، از قبل شناسایی کند. در دنیای امروز که تکنولوژی به طور پیوسته در حال تغییر و پیشرفت است، می‌توان سیستم نظارت ویدئویی را به گونه‌ای ارتقا بخشید تا بتوند به سیستمی تحت نظارت تبدیل شود. نظارت ویدئویی توسط همچین سیستمی از راه دور یک راه بسیار ایده‌آل جهت محافظت از خود، اموال و عزیزان ما در هرجایی –از خانه تا محل کار- می‌باشد.

سیستم نظارت ویدئویی از راه دور چیست؟

مدت‌هاست که سیستم امنیتی با استفاده از دوربین های مدار بسته یکی از بهترین راه‌های محافظت از امنیت خانه، دفتر و مردم بوده است. رفته رفته مشتریان متوجه شدند که در اکثر مواقع دوربین مدار بسته صرفا تصویر سارقان را نشان می‌دهد و معمولا آن‌ها با پوشاندن چهره‌ی خود یا دوربین، به سرقت ادامه داده و دوربین را نادیده می‌گرفتند.

سیستم دوربین مدار بسته با کنترل از راه دور سیستمی است که می‌تواند وارد حلقه‌ی کنونی سیستم مدار بسته‌ی شما شده و یا از قبل روی سیستم جدید نصب شود. در این تکنولوژی تصاویر زنده به اتاقی مخصوص کنترل با افرادی متخصص و به طور شبانه‌روزی آماده فرستاده می‌شود. در این اتاق کنترل، کارکنان قادرند به هرگونه تماس با نگرانی یا حرکات پیش‌بینی نشده بر روی خط پاسخ دهند.

سیستم نظارت با دوربین مداربسته چگونه کار می‌کند؟

نظارت ویدئویی از راه دور از طریق متصل شدن به یک پوشش زنده از تصاویر دوربین مدار بسته‌ی شما، چه سیستمی قدیمی چه سیستمی جدید، کار می‌کند. سیگنال‌ها و تصاویر از این راه به یک تیم متشکل از کارکنان مخصوصا امنیتی منتقل می‌شوند. این کارکنان به صورت 24 ساعته در تمامی 7 روز هفته آماده‌ی خدمت‌رسانی هستند تا اگر مشکلی به وجود آید، خیال مشتری از حضور یک تیم با تجربه و نظارت آنان راحت باشد. تیم متخصص به گونه‌ای آموزش دیده‌اند که امکان ورود افراد متفرقه به خانه‌ی شما را وقتی که سیستم هشدار می‌دهد، به حداقل برسانند. آن‌ها همچنین به مراجع امنیتی نیز تماس برقرار کرده تا سارق احتمال زمان کمتری برای فرار کردن داشته باشد. این در مواقعی که شخص سارق از قبل به ملک شما وارد شده و قصد دزدی داشته باشد، مهم‌تر است؛ چرا که وقت کمتری برای فرار در اختیار خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن     دوربین مداربسته   نصب دوربین مدار بسته    تی وی تی

یکی از بزرگترین سوالاتی که در مورد نظارت بر دوربین های مدار بسته از راه دور مطرح می‌شود، در مورد تماشای دائمی تصاویر توسط تیم بازرسی است. خوشبختانه اکثر سیستم های امنیتی مدار بسته از راه دور این قابلیت را دارند که با استفاده از سیستم تشخیص حرکت، مواقع حساس در ضبط تصاویر را تشخیص داده و مراجع مربوطه را با خبر سازند. تشخیص حرکت این قابلیت را ایجاد می‌کند که در صورت مشاهده‌ی حرکتی پیش‌بینی نشده (به طور مثال ورود یک انسان در هنگام تعطیلی یا شب) در محدوده‌ی مشخص شده از ملک، افراد ذی‌ربط در اتاق مانیتورینگ را با خبر سازد. این تجهیزات تشخیص حرکت تجهیزاتی نوین بوده که بسته به مدل خریداری شده توسط مشتری، می‌توانند تا چند زاویه از محل را فیلمبرداری کنند.

تنها و تنها زمانی که این حسگرهای حرکتی، یک حرکت ناخواسته را مشاهده کنند و به مسئولین امنیتی خبر دهند، این افراد خود را درگیر می‌کنند. به عبارت دیگر، تا وقتی حرکتی ناخواسته در دوربین‌های شما دیده نشود، کسی این تصاویر را نگاه نخواهد کرد. پس از این که یکی از سیستم‌ها تحریک شد، یکی از متخصصین سریعا وارد عمل می‌شود. این به این معنی است که این متخصصین عوامل بسیاری را قبل از درگیر شدن سنجیده و از دخالت درست خود مطمئن خواهند شد.

علاوه بر سیستم تشخیص حرکت در دوربین های مدار بسته، امروزه می‌توان از یک سیستم خطاب کردن عمومی (Public Address) نیز استفاده کرد. در این نوع سیستم یکی از عوامل امنیتی می‌تواند با فرستادن هشدارهایی از طریق آن، شخص متخطی را ترسانده و از ارتکاب جرم پشیمون کند. به این طریق می‌توان با استفاده از همچین سیستمی از وقوع یک سرقت جلوگیری کرد. شخص متجاوز همچنین از طریق این سیستم هشدار داده خواهد شد که مراجع امنیتی خبر شده و در راه خود جهت دستگیری او هستند.

سیستم نظارت از راه دور در مقابل سیستم مرسوم دوربین های مدار بسته

داشتن یک سیستم امنیتی ویدئویی با قابلیت کنترل و نظارت از راه دور به این معناست که شما قادر خواهید بود که به شیوه‌ی مناسب‌تری از خود، دارایی‌ها و کسب و کار خود و همچنین عزیزانتان محافظت کنید. چه در منزل و یا در محل کار خود حضور داشته باشید، اطلاع از این که مرجعی دیگر در حال تامین امنیت شماست و از شما محافظت می‌کند، عاملیست که می‌تواند دلگرم‌کننده باشد.

بزرگترین مشکل استفاده از یک سیستم امنیتی که تنها شامل دوربین مدار بسته‌ی مرسوم است، حالت منفعلانه‌ی این سیستم است. به این معنی که دوربین مدار بسته در حالت عادی به جای جلوگیری یا توقف یک جرم، صرفا به ضبط آن می‌پردازد. اگرچه این ادعا مطرح شده که صرف داشتن دوربین مدار بسته در ورودی ملک باعث ترساندن مجرمان و پشیمانی آن‌ها از ارتکاب جرم می‌شود، به هر حال مدرکی در این زمینه وجود نداشته و هرکسی می‌تواند با پوشاندن چهره‌ی خود به سرقت بپردازد. به همین جهت است که یک سیستم امنیتی از راه دور می‌تواند مشکل را حل کرده و خاطری آسوده را در همه‌ی زمان‌ها برای شما فراهم کند.

بیشتر بخوانید:  دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی

لزوم طراحی سایت حقوقی و وکالت


لزوم طراحی سایت حقوقی و وکالت

طراحی سایت حقوقی و وکالت در دسته پروژه های طراحی سایت بسیار مهم و حساس قرار دارد چرا که اصطلاحات، قوانین، نحوه همکاری، لغات و واژگان تخصصی و حیطه کاری آنها بسیار خاص است و معنای آنها باید به طور کامل و دقیق با ذکر جزئیات انتقال داده شود و بهترین منبع و مرجع برای مراجعین و موکلین نیز، وب سایت شرکت های حقوقی و وکالتی است که تنها با طراحی وب سایت حقوقی و وکالت این مسیر ارتباطی باز خواهد شد.
علاوه بر این موارد دلایل مختلفی وجود دارند که طبق آنها مشخص می شود چرا چنین شرکت هایی در این حیطه فعالیت نیاز به طراحی سایت حقوقی و وکالت دارند. شاید کم و بیش با این موارد آشنا باشید اما اجازه دهید تا با بیان دلایل و لزوم راه اندازی سایت حقوقی و وکالت دقیقتر در مورد آن صحبت کنیم:

  • کسب اعتبار و اعتماد: شرکت های حقوقی که وب سایت نیز دارند و در فضای آنلاین فعال هستند خیلی سریعتر شناخته می شوند و بواسطه شهرتی که کسب می کنند به مورد اطمینان پذیرتری تبدیل می گردند و به طور کلی افراد حاضر نیستند با شرکت های گمنام و بدون وب سایت همکاری داشته باشند.
  • نماینده برند شماست: علاوه بر کیفیت و حسن انجام کار باید به شکل مشهودی نشان دهید که چقدر برند و شرکت قابل اعتماد و حرفه ای هستید و به موکلین خود احترام می گذارید و این امر تنها از طریق طراحی سایت حقوقی و وکالت که حرفه ای و اصولی طراحی شده و اطلاعات کاملا آپدیتی دارد مشخص است.
  • روشی برای آموزش مخاطب: کسب درآمد در این حرفه فقط به انجام بازاریابی و تبلیغات نیست بلکه باید بتوانید اطلاعات مفیدی هم ارائه کنید و برای اینکه به مسائل غالب جامعه بپردازید و موارد حقوقی پیرامون آن را به طور شفاف توضیح دهید بهترین کار چیست؟ بهترین و سریعترین روش طراحی سایت حقوقی و وکالت است. با این کار هم مشکلات موکلین و بازدیدکنندگان را رفع کرده اید و هم خود را به عنوان منبع مورد اعتماد معرفی ساخته اید.
  • برندینگ قوی: برای اینکه بتوانید برندینگ قویتری داشته باشید باید به تمامی بازار هدف خود دسترسی داشته باشید و این فقط با فعالیت در فضای دیجیتال و آنلاین از طریق ساخت سایت حقوقی و وکالت امکان پذیر است. هر چقدر طراحی قویتر باشد و رتبه بهتری گرفته باشد به برند معتبر و قویتری تبدیل خواهید شد.
  • توضیح گستره خدمات و اطلاع رسانی: بهترین ابزار دیجیتال برای معرفی کامل خود، اهداف، دستاوردها و خدمات، وب سایت است و لذا باید طراحی سایت حقوقی و وکالت انجام شود. ضمنا همیشه بازدیدکنندگان برای انعقاد قرارداد و پرونده های حقوقی خود وارد چنین وب سایت هایی نمی شوند بلکه برای اطلاع از مواد قانونی و پیدا کردن پرسش های خود حتی از نوع پروژه دانشگاهی به بازدید می پردازند و لذا تنها راه جذب افراد مختلف با هر نوع هدفی ایجاد سایت حقوقی و وکالت می باشد.

و غیره. لذا همانطور که مشاهده کردید بدون طراحی وب سایت حقوقی و وکالت، کسب درآمد و برندسازی به صورت فردی یا شرکتی (سازمانی) امکان پذیر نیست. در ادامه به جنبه های دیگر آن می پردازیم.

ویژگی های طراحی سایت حقوقی و وکالت

ویژگی های طراحی سایت حقوقی و وکالتدر صورتی که هدف شما از ساخت سایت حقوقی و وکالت این باشد که همیشه برای خوانندگان و بازدیدکنندگان جذابیت داشته باشید و مورد اعتماد باقی بمانید و از روش های مختلف بتوانید مشکلات آنها را حل کرده و درآمدزایی خوبی داشته باشید پس ویژگی هایی که نام می بریم را حتما هنگام طراحی سایت حقوقی و وکالت در آن قرار دهید یا از شرکت طراح وب که با آن همکاری دارید بخواهید این موارد را رعایت کند:

  • دکمه های دعوت به عمل: این دکمه ها که به CTA هم معروف هستند در بین متن خواننده را ترغیب به انجام کاری می کنند که در وب سایت های موسسه حقوقی و وکالت نیز باید از آنها استفاده کرد مثل؛ «مطالعه بیشتر»، «عضویت در سایت»، «دانلود و مشاهده ویدیو» و غیره. البته باید دقت کنید که تعداد آنها نباید زیاد باشد و باید سایز فونت و رنگ آن طوری انتخاب شود که بیننده به راحتی ببیند.
  • ریسپانسیو بودن: یکی از ویژگی های بسیار مهم موقع طراحی سایت حقوقی و وکالت این است که آنها را موبایل ریسپانسیو یا سازگار با گوشی و تبلت طراحی کرده باشید تا کاربرانی که از طریق موبایل وارد وب سایت شما می شوند هیچ مشکلی در لود، مشاهده مطالب و کلیک بر روی منوها و غیره نداشته باشند و به عبارتی به خوبی بر روی گوشی های آنها لود شود.
  • نوع متن و لحن بیان: لحن بیان محتواهایی که می نویسید باید کاملا جدی باشد و این کار را باید با انتخاب نوع فونت و سایز مناسب و بیان جدی عبارات و مسائل و مواد قانونی نشان دهید.
  • درج ویدیو: متن های حقوقی، سنگین و خسته کننده هستند و شاید مخاطب حوصله خواندن تمام آنها را نداشته باشد به همین دلیل بهترین کار این است که موارد مهم را به شکل خلاصه ویدیو یا توضیحات کلی ارائه کرده و سپس فایل ویدیویی که تهیه کرده اید را قرار دهید. این ویژگی در جذب مخاطب و ماندگاری آنها و حتی بسته شدن قرارداد همکاری از طریق تأثیرگذاری زیاد روی مشتریان، هنگام طراحی سایت حقوقی و وکالت بسیار حائز اهمیت است.
  • سرعت: سرعت وب سایت از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و موقع طراحی هر نوع وب سایتی مثل طراحی سایت حقوقی و وکالت حتما سرعت لود آن را چک کنید که زیر 3 ثانیه باشد در غیر این صورت مشتریان زیادی را از دست خواهید داد مخصوصا کسانی که از طریق موبایل اقدام می کنند و حوصله کمتری دارند.
  • رابط کاربری ساده ولی حرفه ای: بازدیدکنندگان با هر هدفی که وارد وب سایت شما شده باشند باید بتوانند به راحتی به همه بخش های سایت دسترسی پیدا کنند و از طریق منوها وارد قسمتی شوند که به دنبال آن هستند و لذا موقع ایجاد سایت حقوقی و وکالت باید به این نکته توجه ویژه داشت.
  • نمونه کارها: یکی از مواردی که به مشتریان می گوید چرا باید به شما اطمینان کنند مشاهده افتخارات و دستاوردها و از همه مهمتر پرونده های موکلین با حفظ اطلاعات محرمانه است تا بدانند در چه زمینه هایی به صورت حرفه ای فعالیت دارید و سابقه فعالیت شما چقدر است.

و مواردی مثل سیستم محاسبه آنلاین مهریه، دیه و ارثیه، رزرو آنلاین مشاوره و غیره.

مزیت های طراحی سایت حقوقی و وکالت

مزیت های طراحی سایت حقوقی و وکالت

طراحی سایت فروشگاهی       شرکت طراحی وب سایت      طراحی وب سایت شرکتی

شاید با مواردی که در عنوان ابتدایی مطلب بیان کردیم هنوز برخی افراد باشند که نسبت به راه اندازی سایت حقوقی و وکالت قانع نشده باشند و دلایل بیشتری نیاز دارند تا بدانند دقیقا با طراحی سایت حقوقی و وکالت چه مزایا و فرصت هایی نصیبشان می شود که بدون داشتن وب سایت امکان پذیر نیست؟ یا به عبارتی مزایای طراحی وب سایت حقوقی و وکالت چیست؟ در این قسمت به مهمترین آنها می پردازیم:

  • ارتباط سریعتر با جامعه هدف: همیشه پرونده های حقوقی به شکل حضوری انجام نمی شوند و برخی از وکلا در نقش مشاور حقوقی و قانونی فعالیت می کنند و در این صورت تنها راهی که بتوانید با افراد مختلف از سرتاسر کشور همکاری داشته باشید وب سایت حقوقی است که خیلی سریع و راحت این ارتباط برقرار می شود.
  • هزینه کمتر: طبیعتا هزینه اجاره ماهانه دفتر وکالت و هزینه های جانبی آن به مراتب کمتر از هزینه طراحی سایت حقوقی و وکالت است که فقط یکبار پرداخت می کنید. لذا طراحی سایت حقوقی مخصوصا برای شروع کار با صرف هزینه کمتر بسیار منطقی و هوشمندانه است.
  • برندینگ سریعتر: چه به عنوان یک فرد یا یک سازمان حقوقی و وکالت فعالیت داشته باشید، برندسازی مقوله ای است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. با ایجاد سایت حقوقی و وکالت طبق اصول سئو و بهینه سازی های مربوطه به راحتی می توانید به رتبه های برتر گوگل برسید و خود را به عنوان یک برند معرفی کنید.
  • خدمات رسانی همیشگی: با طراحی سایت حقوقی و وکالت، خدمات رسانی شما محدود به زمان و مکان نخواهد بود و در هر ساعتی از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل و هر زمانی می توانید با مشتریان و موکلین خود در ارتباط باشید.
  • سبقت گرفتن از رقبا: یقینا شرکت های حقوقی که وب سایت دارند از هر لحاظ موفقتر از رقبای خود که وب سایت طراحی نکرده اند خواهد بود و دیر یا زود با گسترده شدن این فضا از گردونه رقابت حذف خواهند شد.
  • بازاریابی مؤثرتر: برای انجام بازاریابی به شیوه های قبلی مثل تبلیغات در بیلبورد، تراکت و غیره که اثربخشی آنها کامل نیست باید هزینه های زیادی کرد اما با طراحی سایت حقوقی و وکالت، روش های بازاریابی آن کاملا مؤثر و تضمینی هستند مثل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی با شبکه های اجتماعی و غیره.
  • افزایش بازدید شبکه های اجتماعی: با طراحی وب سایت حقوقی و وکالت نه تنها می توانید مخاطبین وب سایت خود را افزایش دهید، بلکه می توانید تعداد فالوورها و ممبرهای خود را نیز در شبکه های اجتماعی گسترش داده و با کسب شهرت بیشتر، درآمدزایی های جانبی هم خواهید داشت.

امکانات طراحی سایت حقوقی و وکالت

امکانات طراحی سایت حقوقی و وکالت

هر وب سایتی که طراحی می شود باید یکسری امکانات و قابلیت ها به بازدیدکنندگان خود ارائه کند تا تجربه کاربری آنها بهبود یابد چون هدف تمامی کسانی که به طراحی سایت برای کسب و کار خود می پردازند دستیابی به رده های برتر گوگل و صفحه اول آن برای جذب مخاطب و درآمد بیشتر است.
قابلیت ها و امکانات متناسب با نیاز، خواسته و انتظارات جامعه یا مخاطب هدف شما ارائه می گردند و لذا باید از ارائه موارد غیر ضروری نیز پرهیز کنید. در این بخش به معرفی امکاناتی می پردازیم که حتما باید در طراحی سایت حقوقی و وکالت اضافه شوند:

  • پنل کاربری: برای اینکه موکلین شما بتوانند خیلی سریعتر روند قانونی پرونده های خود را پیگیری کرده و نیازی به انجام مشاوره تلفنی نداشته باشند، بخشی به نام پنل کاربری در طراحی سایت حقوقی و وکالت در نظر بگیرید تا از طریق آن به راحتی در هر زمانی اقدام نمایند.
  • بخش اخبار و رویدادها: بهتر است که مخاطبین خود را در جریان جدیدترین و آخرین تغییرات قانونی مرتبط با حیطه کاری خود قرار دهید تا با اشراف کامل و بهتر، ارتباط مؤثرتری شکل بگیرد.
  • رزرو آنلاین: به جای تماس تلفنی و رزرو نوبت، بخشی را برای دریافت نوبت آنلاین موقع طراحی سایت حقوقی و وکالت اختصاص دهید تا در سریعترین زمان ممکن قرارهای کاری گذاشته شوند.
  • پرداخت آنلاین: این مورد مخصوصا برای مواقعی که مشاوره آنلاین حقوقی داده خواهد شد و موکلین از هر جایی شاید باشند بسیار مهم است در غیر این صورت طراحی سایت حقوقی و وکالت هیچ معنایی نخواهد داشت.
  • قرار دادن رزومه و سوابق کار: برای اینکه افراد به قابلیت و مهارت های شما در زمینه وکالت و پرونده های حقوقی اطمینان کنند باید رزومه و سوابق کاری شما را ببینند پس حتما بخشی با این عنوان را در وب سایت خود قرار دهید. اهمیت بسیار بالای این بخش را هنگام طراحی سایت حقوقی و وکالت دست کم نگیرید.
  • سؤالات پرتکرار: بخش مهم دیگری که در بهبود تجربه و رضایت کاربری نقش ایفا می کند، بخش سؤالات پرتکرار یا سؤالات متداول است که شامل پاسخ به سؤالات در زمینه های حقوقی، شیوه همکاری، نحوه عقد قرارداد به شکل آنلاین و غیره می باشد. این مورد یکی از امکانات بسیار مهم طراحی سایت حقوقی و وکالت است.
  • بخش نظرات: برای هر مطلب یا نمونه کار امکان درج مطالب و نظرات را قرار دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند در موردی که به نظرشان خیلی به پرونده آنها شبیه است از شما مستقیما سؤال بپرسند.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی      طراحی سایت       طراحی سایت در تهران

در طراحی سایت حقوقی و وکالت چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

در طراحی سایت حقوقی و وکالت چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

نکاتی که در این بخش تحت عنوان نکات طراحی سایت حقوقی و وکالت نام می بریم موارد بسیار مهمی هستند که رعایت نکردن هر یک از آنها ضربه سنگینی به موفقیت وب سایت و موارد قبلی که گفته شد خواهد زد. با اینکه نکاتی که می توان در مورد آن بحث کرد بسیار زیاد هستند اما به ذکر مهمترین آنها بسنده می کنیم:

  • درج نام و لوگو: نام و لوگو تجاری باید در بخشی از وب سایت قرار گیرند که به خوبی در معرض دید باشند مثل هدر و فوتر سایت. ضمن اینکه انتخاب رنگ نام و لوگو برای برند نیز باید هماهنگ با انتخاب رنگ وب سایت باشد چرا که در دیده شدن بهتر و فعالیت یکپارچه نقش دارد. ضمنا نام تجاری یا برند را باید در نام URL وب سایت نیز قرار دهید.
  • اشاره به مزایای رقابتی: حتما در سایت خود به مزایای رقابتی که نسبت به رقبا دارید مثل سابقه بیشتر، موفقیت های کاری، دستاوردها، تعرفه های پایینتر و غیره اشاره کنید تا مشتری بیشتری برای خود جذب نمایید و این از اصول بسیار مهم طراحی سایت حقوقی و وکالت محسوب می شود.
  • لینک شبکه های اجتماعی: لینک شبکه های اجتماعی خود را حتما موقع طراحی سایت حقوقی و وکالت در جایی که به خوبی دیده شوند قرار دهید مثل فوتر و هدر سایت. با این کار بازدید وب سایت و اکانت شبکه های اجتماعی خود را افزایش خواهید داد.
  • منوهایی با طراحی عالی و دسترس پذیری راحت: از نکاتی که باید نسبت به آن دقت ویژه داشته باشید طراحی منوهای راهبردی و با دسترس پذیری عالیست تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی بخش های مدنظر خود را پیدا کنند. البته علاوه بر دسته بندی مناسب در منوها، جامعیت و کامل بودن آنها نیز اهمیت دارد.
  • تصاویر و ویدیوهای با کیفیت: همانطور که گفتیم باید تولید محتوای قوی برای بخش وبلاگ و خبری خود داشته باشید و به دلیل خشک و سخت بودن ماهیت متون حقوقی و قانونی، جذابیت آن را با درج تصاویر و ویدیوهای با کیفیت و مرتبط، برای خواننده حفظ کنید.
  • سرعت و ریسپانسیو بودن: شاید دو نکته ای که باید در ابتدای پروسه طراحی سایت حقوقی و وکالت به آن توجه ویژه داشته باشید، سرعت لود سریع و سازگاری کامل با دستگاه های موبایل و تبلت است چرا که تأثیر مستقیم روی میزان نرخ پرش وب سایت و جریمه شدن توسط گوگل دارد.
  • وردپرس: با اینکه پلتفرم های مختلفی برای طراحی وب سایت حقوقی و وکالت وجود دارند اما در حال حاضر هیچ کدام به اندازه وردپرس مناسب نیستند. وردپرس هم از لحاظ سئو گزینه محبوب گوگل است و هم کلی امکانات و ویژگی ها دارد که به شما کمک زیادی خواهد کرد.
  • رعایت اصول سئو: اصول سئو و بهینه سازی وب سایت، مقوله بسیار گسترده ای است که علاوه بر موارد فوق، فاکتورهای دیگری را نیز شامل می شود که رعایت تمامی آنها بدون همکاری با یک شرکت حرفه ای طراح وب امکان پذیر نخواهد بود چرا که علاوه بر دانش فردی و تخصصی در زمینه طراحی، نیاز به دانش برنامه نویسی، گرافیک و غیره نیز دارید.
  • سیستم CMSادغام سازی و هماهنگ سازی سیستم یا نرم افزار CMS با وب سایت باعث می شود تا مشتریان در جریان آخرین تغییرات پرونده های حقوقی خود قرار بگیرند، قرار ملاقات و جلسات آنلاین مشاوره خود را فراموش نکنند، از آخرین اخبار و مطالب مطلع شوند و غیره که جذابیت بسیار زیادی برای مخاطبین داشته و از بسیاری جهات به مدیریت زمان شما نیز کمک خواهد کرد.

پیشنهاد میکنیم مقاله های زیر را مطالعه کنید:

تعرفه طراحی سایت        طراحی سایت با وردپرس     طراحی سایت پزشکی

حمل و نقل هوشمند با سیستم نظارت ویدئویی


حمل و نقل هوشمند تحول آینده راهها و مسیر های شهر های ما را رقم خواهد زد، تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در آینده نزدیک نوع نقل و انتقال کالا و مسافر را دگرگون می کند. سادگی نقل مکان از نقطه‌ی الف به نقطه‌ی ب، حمل موثر کالاها و خدمات، و همچنین قابلیت انعطاف و یکپارچگی انواع مختلف حمل و نقل از مهم‌ترین جنبه‌های سیستم تحرک شهری در دنیای هوشمند آینده خواهد بود.

حمل و نقل هوشمند نقشی کلیدی در صنعت دنیای امروز داشته است. در اینجا هدف روان ساختن ترافیک و کمک به مردم در جا به جا شدن و رسیدن به مقصد آن‌ها به گونه‌ای هوشمندانه است. به این منظور است که اکنون مهره‌های صنعت در حال خلق و معرفی فناوری‌ها و راهکارهای پیشرفته هستند. از جمله‌ی این راهکارها می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند ترافیک، عوارضی‌هایی با جریان آزاد ترافیک، راهکارهای بر اساس موقعیت‌یابی هوشمند و مثال‌های دیگر اشاره کرد.

به طور همزمان، تراکم سنگین ترافیک، زیرساخت‌های فرسوده، شهرنشینی سریع و افزایش نیازهای تجدیدپذیر نیز به تشدید تقاضا برای راهکارهای حمل و نقل هوشمند، دامن زده‌اند. یک راه حل برای غلبه بر این موانع استفاده از تکنولوژی سیستم نظارت ویدئویی هوشمند جهت کنترل پیشرفته‌ی ترافیک است. به این طریق می‌توان راه‌ها را برای هر کدام از کاربران امن‌تر و بهینه‌تر ساخت، درحالی که نشر ذرات آلاینده نیز کاهش بیابد.

تقاطع‌های هوشمند

با تکیه بر آنالیز ویدئویی هوشمند، دوربین های کنترل ترافیک می‌توانند تراکم ترافیک در تقاطع‌ها را با شمارش تعداد وسایل نقلیه‌ی عبوری از یک تقاطع و تشخیص سرعت آن بیابند. در همین حین تعداد وسایل نقلیه‌ای که در همان زمان تجمع کرده‌اند را نیز تشخیص می‌دهند. با استفاده از این داده‌های جمع‌آوری شده سیستم اطلاع می‌یابد که چه زمانی رنگ چراغ راهنمایی را به قرمز یا سبز تغییر دهد. بهینه‌سازی هوشمند برای سیگنال‌های ترافیکی باعث جریان‌های بهینه‌تر ترافیک می‌شود.

استفاده از این فناوری مزایاای قابل توجه دارد. به طور مثال امنیت راه‌ها افزایش پیدا می‌کند، از بازسازی تقاطع‌ها می‌توان جلوگیری کرد، راننده‌ها را می‌توان از سرعت مسیر خود که توسط سیگنال‌های ترافیکی پیش‌بینی شده است آگاه کرد، وقت صرف شده و استرس ناشی از آن را برای مشتریان به حداقل رساند، از نشر ذرات آلاینده‌ی هوا تا حد امکان جلوگیری کرد و در نهایت میزان رضایت عمومی را به طور کلی بالا برد.

امنیت راه‌ها

سوانح رانندگی می‌توانند مصیبت‌بار باشند، نه تنها به دلیل افزایش تراکم جاده و جریان ترافیک، بلکه به دلایلی بدتر مانند خسارات جانی و بعضاً مرگ و میر. این حوادت دلایل مختلفی دارند که عدم تمکین به قوانین راهنمایی و رانندگی توسط راننده یکی از دلایل نسبتا مهم در آن‌هاست. فناوری ویدئویی می‌تواند در تشخیص انواع مختلفی از اتفاقات کمک‌کننده باشد. برای مثال پارک کردن در مناطق ممنوعه، عبور کردن از چراغ قرمز، و دور زدن در قسمت دور زدن ممنوع، همگی می‌توانند توسط فناوری هوشمند دوربین مداربسته تشخیص داده شوند.

با استفاده از فناوری یادگیری عمیق (Deep Learning) دوربین ها قادر خواهند بود این اتفاقات را تشخیص داده و مراجع مربوطه در راهنمایی و رانندگی را سریعاً آگاه سازند تا در صورت لزوم وارد عمل شده و حتی‌الامکان از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری کنند. سناریوهایی از قبیل جلوگیری از راننده‌ای که خطی اضطراری را اشغال کرده است، یا اطلاع‌رسانی به راننده‌ای که در محلی ممنوع خودروی خود را پارک کرده از جمله‌ی این اقدامات هستند. همچنین سیستم جریمه نیز می‌تواند جهت تنظیم هر چه بهتر رفتارهای رانندگی استفاده شود. از جمله فواید آن نیز باید به جلوگیری از حادثه، عملکرد بهتر راننده و افزایش ایمنی جاده‌ها و خیابان‌ها اشاره کرد.

حمل و نقل هوشمندبیشتر بخوانید:       نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   دوربین تشخیص چهره

اطلاع‌رسانی عمومی

به اشتراک گذاشتن اطلاعات نکته‌ای کلیدی جهت آگاه نگاه داشتن رانندگان و مسافران شهری است. ارتباطات هوشمندانه در مورد هشدارها و به روز رسانی‌ها به صرفه‌جویی در مصرف زمان، جلوگیری از ناامیدی و ساده‌سازی حمل و نقل روزانه کمک خواهد کرد. این کار را می‌توان از طریق تابلوهای اطلاع‌رسانی در مورد ترافیک که به صورت بزرگ و در مکان‌های قابل رؤیت مثل نقاط تمرکز ترافیک، مراکز حمل و نقل، مراکز خرید و سالن‌های شهری نصب شده‌اند انجام داد. همچنین استفاده از نرم‌افزارهای موبایل نیز می‌تواند برای این هدف کارساز باشد.

دوربین های ترافیک می‌توانند داده‌های به روزی از جریان ترافیک و سوانح را تولید کرده و آن را به سکویی مرکزی جهت بررسی بیشتر ارسال کنند. در آن‌جا از این داده‌ها و ترکیب آن‌ها با داده‌های دیگر مانند رادار و GPS نیز اطلاعات مفیدی به دست می‌آید. آن‌ها همچنین اطلاعات ترافیکی مانند وضعیت ترافیک، هشدارها و راهکارها را به همراه وضعیت پارکینگ‌ها منتشر می‌کنند. از مزایای این کار می‌توان به افزایش اطلاع عموم از وضعیت ترافیک، افزایش آسودگی حمل و نقل و به طور کلی راحت‌تر شدن تحرک در شهر و حومه اشاره کرد.

راهکار هایک‌ویژن

کمپانی هایک ویژن که یکی از بزرگ‌ترین و نام‌آشناترین برندهای تولید دوربین مدار بسته و تجهیزات امنیتی در جهان و مربوط به کشور چین است، تجارب پیچیده‌ای را در زمینه‌ی مدیریت ترافیک در کشور خود و سایر کشورها کسب کرده است. خطوط تولید راهکار‌هایی همه‌منظوره جهت حل مشکلات متعددی چون مدیریت ترافیک شهری، مدیریت سوانج رانندگی، مدیریت بزرگ‌راه‌ها و غیره، ارائه کرده‌‌اند.

همچنین، یادآوری این نکته ضروری است که کنترل سیگنال به صورت بهینه بستگی به کیفیت داده‌های ترافیکی، الگوریتم‌های سیستم و سخت‌افزار استفاده شده دارد. علاوه بر آن، به فضای تحت تحرک نیز وابستگی نزدیک داشته به طوری شرایط جاده و راه‌ها، شرایط سابقه‌ی ترافیک و زیرساخت‌های شهری تاثیری عمده بر آن می‌گذارند. به همین دلیل است که هیچ راهکار یکتایی جهت حل مشکلات عمده‌ی ترافیکی که در همه‌جای جهان جوابگو باشد، وجود ندارد. شرکت هایک‌ویژن بر این باور است که نرم‌افزار‌های ترافیکی و رویه‌های عملیاتی موجود تنها در صورتی می‌توانند به توسعه‌ی مطلوب برسند که در تماس و ارتباط نزدیک با مسئولین شهری، ارگان‌های تامین امنیت عمومی، مشاوران و حتی فضای آکادمیک در دانشگاه‌ها باشند. در این صورت است که از این نرم‌افزارها انتظار رسیدن به بهترین نتیجه‌های ممکن می‌رود.

حالت‌هایی که درحال حاضر برای داده‌های موجود بر اساس اطلاعات ترافیکی وجود دارد، بی انتهاست. به طور خاص، اکنون که استفاده از هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) برای کاربری‌های پیشرفته متداول شده است، استفاده از قدرت آن تفاوت‌های مهمی را رقم خواهد زد. با این وجود، باید توجه داشت که هدف غایی و نهایی ما همیشه یکسان خواهد ماند: جریان ترافیک روان و امن، حمل و نقل هوشمند و ارتقای کیفیت زندگی انسان.

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی

طراحی سایت شنوایی سنجی (طراحی سایت ادیولوژی)

 

طراحی سایت شنوایی سنجی (طراحی سایت ادیولوژی)

طراحی سایت شنوایی سنجی و یا طراحی سایت ادیولوژی نسبت به اکثریت رشته های پزشکی بیشتر نیازمند طراحی سایت است چون به عنوان مثال فردی که مطب دندانپزشکی دارد هر فرد تقریبا در هر جایی یک مطب یا کلینیک خواهد دید اما افرادی که کلینیک شنوایی یا مشابه آن را دارند رقابت در بازار آنها کمتر است و احتمال اینکه افراد در پیدا کردن چنین کلینیک هایی به مشکل برخورد کنند زیاد خواهد بود.
به همین دلیل طراحی سایت شنوایی سنجی جدای از انجام تبلیغاتی که در سایت پزشکان و نوبت دهی آنلاین انجام می دهند بسیار لازم است، چرا که اعتبار و شهرتی که از این طریق کسب می شود به مراتب بیشتر خواهد بود. طبق مطالعاتی که انجام شده مشخص گردید که حدود 70% افراد در سراسر دنیا به شکل آنلاین به دنبال کلینیک های پزشکی از جمله شنوایی سنجی هستند تا نه تنها رزرو نوبت آنلاین انجام دهند بلکه جواب مشکلات و بیماری های خود را هم پیدا کنند.
با طراحی وب سایت شنوایی سنجی فرصتی برای خودتان یا مجموعه پزشکانی که حضور دارند فراهم خواهید کرد تا بیماران خیلی سریعتر شما را پیدا کنند، خدمات دهی 24 ساعته داشته باشد، رزرو نوبت را آنلاین کنید و مجبور به جواب دادن به تماس های مکرر نباشید، شهرت و اعتبار بیشتری کسب کنید و خیلی سریع مطرح شوید.
پس توجه داشته باشید که طراحی سایت شنوایی سنجی (کلینیک شنوایی) لازمه چنین کسب و کارهایی است برای اینکه بتوانند به کمک بازاریابی آنلاین و دیجیتال و هزینه های به مراتب کمتر، نتیجه خیلی سریعتری کسب کنند.

ویژگی های طراحی سایت شنوایی سنجی (ادیولوژی)

ویژگی های طراحی سایت شنوایی سنجی (ادیولوژی)ساخت سایت شنوایی سنجی (ادیولوژی) و سمعک تنها قدمی نیست که باید بردارید چون برخی افراد تصور دارند که برای موفق شدن و رسیدن به اهدافی که گفتیم تنها کافیست هزینه ای را بابت طراحی سایت شنوایی سنجی بپردازند و پس از آن شاهد ورود سیل عظیمی از جمعیت بیماران و مراجعه کنندگان باشند! خیر چنین نیست چون سایت کلینیک شنوایی نیز مانند وب سایتی که برای هر مدل کسب و کار دیگری که طراحی می شود باید یکسری ویژگی های اساسی و مهم در آن رعایت شده باشد.
در واقع ویژگی های طراحی سایت شنوایی سنجی است که ماهیت آن را تشکیل داده و آن را متمایز می کند. برای این منظور موارد زیر را به خاطر داشته باشید تا از شرکت طراح سایت بخواهید برای شما انجام دهد:

  • طراحی صفحه اول وب سایت: در ایجاد سایت شنوایی سنجی دقت کنید که صفحه اول وب سایت باید تصویری بزرگ به شکل اسلایدر و با کیفیت از کلینیک خودتان بگذارید و با فونت بزرگ کلینیک خودتان را معرفی کنید.
  • معرفی خدمات: علاوه بر اینکه باید به فکر طراحی صفحه درباره ما باشید و خودتان را معرفی کنید بهتر است زودتر و در همان نگاه اول این اطلاعات را منتقل کنید. پس در همان صفحه اصلی وب سایت زیر نام کلینیک که با فونت بزرگ نوشته اید، با فونت کوچکتر و قابل مشاهده نسبت به رنگ پس زمینه توضیح دهید که دقیقا در کلینیک شنوایی سنجی شما چه خدماتی ارائه می کنید و با کدام سازمان های بیمه ای طرف قرارداد هستید.
  • درج اطلاعات تماس و ساعات کاری: در طراحی سایت شنوایی سنجی باید حتما به فکر طراحی صفحه تماس با ما هم باشید چون وقتی نتوانند شما را پیدا کنند و اطلاعات تماس شما را بگیرند پس اصلا طراحی سایت شما چه فایده ای دارد؟! علاوه بر اینکه باید اطلاعات کامل تماس اعم از شماره تلفن ثابت، آدرس، نقشه گوگل و ساعات کاری را در این صفحه درج کنید حتما در صفحه اصلی وب سایت نیز در بالاترین قسمت یعنی هدر و پایینترین قسمت یعنی فوتر شماره های تماس را قرار دهید.
  • طراحی حرفه ای صفحه درباره ما: علاوه بر اینکه در صفحه درباره ما باید توضیح دهید که چه خدماتی ارائه می کنید باید در طراحی سایت شنوایی سنجی توجه ویژه ای به این بخش داشته باشید و حرفه ای تر عمل کنید. یعنی در این بخش بیماران و مراجعه کنندگان متوجه شوند که چرا باید شما را انتخاب کنند. دلیل انتخاب شما را نسبت به رقبایتان، با ارائه اطلاعاتی مثل سابقه کاری درخشان کادر پزشکی، سابقه کاری کلینیک و دستاوردها و رضایت مشتریان ثابت کنید. لحن کلام نیز باید صمیمی و دلسوزانه باشد.
  • طراحی ریسپانسیو: طراحی موبایل ریسپانسیو یکی از مهمترین ویژگی های طراحی سایت شنوایی سنجی است چرا که اکثر کاربران در فضای مجازی از طریق موبایل و تبلت به وب گردی می پردازند و لازم است که سایت شما پس از راه اندازی به خوبی لود شود و هیچ مشکلی در دیدن متن و دیدن و انتخاب منوها وجود نداشته باشد.
  • رضایت سنجی: حتما بخشی را قرار دهید تا مراجعه کنندگان نظر خودشان را اعلام کنند و حتی می توانید به هر بیمار یک کد اختصاص دهید تا با کد اختصاصی نظر خود را بیان کند تا مطمئن شوید نظرات واقعی هستند. در طراحی وب سایت شنوایی سنجی قرار دادن این بخش به معنای اهمیت دادن شما به نظرات بیماران است.
  • فرم رزرو نوبت: مراجعه کنندگان فقط برای کسب اطلاعات و پیدا کردن جواب سؤالاتشان وارد وب سایت شما نمی شوند بلکه اکثرا برای رزرو نوبت روی لینک وب سایت شما کلیک کرده اند پس در طراحی سایت شنوایی سنجی (کلینیک شنوایی) بخشی را به رزرو آنلاین نوبت ها و پرداخت هزینه آن اختصاص دهید در غیر این صورت هزینه کردن برای این وب سایت غیر منطقی و بی فایده است.
  • بخش اخبار و مقالات: در ساخت سایت شنوایی سنجی این بخش برای آن دسته از عزیزانی است که قصد دارند به جواب سؤالات خود در این زمینه پزشکی دست پیدا کنند و برای مقاله و پایان نامه خود استفاده کنند. حتی اطلاعاتی که افراد می توانند با یکسری روش های درمانی ساده خانگی و بدون نیاز به مطب شنوایی سنجی مشکل خود را رفع کنند و یا اطلاع رسانی در مورد خدمات جدیدی که اضافه شده، همگی در این بخش قرار داده می شوند.

و غیره.

مزیت های طراحی سایت شنوایی سنجی(ادیولوژی)

مزیت های طراحی سایت شنوایی سنجی(ادیولوژی)

در ابتدای مطلب در مورد لزوم طراحی سایت شنوایی سنجی صحبت کردیم و حتی توضیح دادیم که چرا ایجاد سایت شنوایی سنجی (کلینیک شنوایی) خیلی مهمتر از اکثر شاخه های پزشکی است. در کنار این موارد قصد داریم به برخی از مزایای طراحی سایت برای چنین کلینیک هایی اشاره کنیم تا بیشتر به اهمیت موضوع پی ببرید:

داریم به برخی از مزایای طراحی سایت برای چنین کلینیک هایی اشاره کنیم تا بیشتر به اهمیت موضوع پی ببرید:

  1. امکان خدمات رسانی 24 ساعته از طریق چت آنلاین، رزرو نوبت و ارائه پاسخ به سؤالات از طریق بخش سؤالات متداول
  2. معرفی اهداف و خدمات و کادر پزشکی به صورت کاملا حرفه ای و انجام تبلیغات مؤثر با کمترین هزینه
  3. ارائه اخبار و اطلاعات مفید پزشکی در زمینه شنوایی سنجی برای بیماران
  4. بهبود وجهه اجتماعی و کسب شهرت و اعتبار از طریق طراحی سایت شنوایی سنجی به مراتب سریعتر است
  5. امکان ارائه خدمات مشاوره آنلاین و حتی برگزاری سمینار و کلاس های آموزشی همراه با مجوز برای شرکت کنندگان تمامی نقاط ایران و کسب درآمد خالص
  6. کاهش تعداد مراجعه کنندگان فقط به منظور رزرو نوبت و تماس های تلفنی غیر اضطراری
  7. ثبت درخواست به شکل آنلاین توسط مراجعه کنندگان
  8. دریافت بازخورد به شیوه سریع و مؤثر در تمامی ساعات روز به منظور بهبود خدمات رسانی
  9. افزایش تعداد فالوور شبکه های اجتماعی از طریق وب سایت و برعکس

و غیره.

امکانات طراحی سایت شنوایی سنجی (ادیولوژی)

امکانات طراحی سایت شنوایی سنجی (ادیولوژی)

امکاناتی که موقع ساخت سایت شنوایی سنجی (کلینیک شنوایی) در نظر گرفته می شود جهت رفع نیازها و خواسته های مخاطبین می باشد تا به آنها نشان دهید هدف شما خدمات رسانی هر چه بهتر و سریعتر می باشد. طبیعتا هر چقدر مخاطبین و بازدیدکنندگان بیشتر و سریعتر از طریق وب سایت شما مشکلات خود را رفع کنند و دغدغه آنها برطرف شود، موفقیت و درآمدزایی شما نیز از طریق کسب شهرت و اعتبار بیشتر خواهد شد.
در ادامه به برخی از مهمترین امکاناتی که موقع طراحی سایت شنوایی سنجی به آن دقت داشته باشید را ذکر می کنیم:

  • رزرو نوبت و پرداخت آنلاین: حتما باید هنگام ایجاد سایت شنوایی سنجی به این نکته دقت داشته باشید که امکان رزرو نوبت و پرداخت آنلاین مهمترین قابلیت محسوب می شود در غیر این صورت عملا هیچ فایده ای از طراحی سایت نصیب شما نخواهد شد.
  • منو و رابط کاربری ساده: طراحی منوها در سایت کلینیک شنوایی باید به صورتی باشد که بیماران یا مراجعه کنندگان فورا قسمت مورد نظر خود را پیدا کنند به همین دلیل طراحی سلسله مراتبی گزینه بسیار خوبی است.
  • سوابق کاری کادر پزشکی و مجموعه و نوع خدمات: باید در صفحه درباره ما و حتی صفحه اول وب سایت این امکان فراهم شده باشد تا مراجعین بتوانند به راحتی سوابق کاری پزشکان و مجموعه و دستاوردها را مطالعه کنند و قیمت ویزیت و خدمات را هم کاملا شفاف و واضح مشاهده نمایند و حتی بدانند چه خدماتی ارائه می کنید. دلیل این کار این است که باید دلیلی به مخاطبین خود بدهید که چرا باید شما را انتخاب کنند و به راحتی امکان مقایسه کردن وجود داشته باشد.
  • گالری تصاویر و ویدیو: می توانید با یک ویدیو چند ثانیه ای و گالری از تصاویر با کیفیت خود را به خوبی معرفی کنید و کسانی هم که مایل هستند بدون مراجعه بیشتر با جزئیات کلینیک شما آشنا شوند، به راحتی با مشاهده تصاویر و ویدیوها امکان پذیر خواهد شد.
  • صفحه تماس با ما: صفحه تماس با ما از امکاناتی است که باید در طراحی سایت شنوایی سنجی و حتی هر نوع وب سایت دیگری وجود داشته باشد و اطلاعات تماس کامل به همراه نقشه گوگل درج شود.
  • ثبت نظرات، انتقادات و پیشنهادات: باید مراجعه کنندگان بتوانند نظر خود را بابت کیفیت خدمات پزشکی دریافتی، تعرفه ها، برخورد پرسنل و امکاناتی که مطب دارد بازگو کنند تا هم حس خوبی از شما بگیرند و هم اعتبار و شهرت شما از طریق بازاریابی دهان به دهان افزایش پیدا کند. پس به این مورد هنگام طراحی سایت شنوایی سنجی توجه ویژه داشته باشید.
  • مشاوره آنلاین: هنگام طراحی سایت شنوایی سنجی گاهی اوقات شاهد بخشی تحت عنوان مشاوره آنلاین نیز هستیم. این نوع خدمات در کلینیک های پیشرفته و حرفه ای دیده می شود که در وب سایت خودشان خدمات مشاوره آنلاین برای تمامی افراد در سراسر کشور فراهم کرده اند و در قبال این مشاوره درآمد نیز کسب می کنند. پس اگر شما هم امکان چنین خدمات دهی دارید حتما در وب سایت خود به آن بپردازید.
  • فروشگاه اینترنتی: شما از طریق طراحی سایت فروشگاهی، میتوانید سمعک های پشت گوشی و باطری و لوازم جانبی و … را آنلاین به هزاران مشتری بفروش برسانید.
  • تست شنوایی آنلاین: این گزینه امکان بسیار خوبی به افراد می دهد تا از طریق تست شنوایی آنلاین از هرجایی در منزل بتوانند شنوایی خود را بررسی کنند. شرکت طراحی سایت رایان در زمینه انجام تست شنوایی آنلاین برای کلینیک های شنوایی بسیاری تجربه طراحی و پیاده سازی آن را دارد. جهت مشاوره رایگان، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در طراحی سایت شنوایی سنجی چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

در طراحی سایت شنوایی سنجی چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

پیش از راه اندازی سایت شنوایی سنجی باید نکات بسیار مهمی را رعایت کرده باشید تا تمامی تلاش های شما در مراحل قبلی به نتیجه برسد در غیر این صورت هزینه هایی که کرده اید از بین خواهند رفت یا نتیجه ای که مدنظرتان هست را نخواهید گرفت. برخی از مهمترین نکاتی که باید به آنها توجه شود عبارتند از:

  • موبایل ریسپانسیو: طراحی سایت شنوایی سنجی اگر موبایل ریسپانسیو نباشد یعنی نتواند به درستی بر روی گوشی های موبایل و تبلت لود شود تعداد بسیار زیادی از مخاطبین را از دست خواهید داد.
  • سرعت: قبل از راه اندازی سایت شنوایی سنجی حتما به کمک یکی از ابزارهای وردپرس و یا پلاگین های مربوطه از سایت خود تست سرعت بگیرید و مطمئن شوید که زیر 3 ثانیه لود می شود چرا که کاربران اینترنت در دنیای امروزی مخصوصا کسانی که از راه موبایل و تبلت وارد وب سایت ها می شوند حوصله چندانی برای لود شدن سایت های کند ندارند.
  • امنیت پرداخت: باید از طریق گواهینامه SSL و نشانه سبز HTTPS و همچنین گواهی های پرداخت امن و غیره مخاطبین خود را مطمئن کنید که درگاه اینترنتی برای پرداخت هزینه ویزیت و خدمات کاملا امن است در غیر این صورت هیچ کس از آن استفاده نخواهد کرد.
  • تصاویر با کیفیت و منوهای با رابط کاربری عالی: تصاویری که موقع طراحی سایت شنوایی سنجی انتخاب می کنید حتما باید با کیفیت باشند و منوها نیز به گونه ای طراحی شده اند که هر فردی با کمترین سطح اطلاعات از نحوه استفاده از سایت بتواند به بخش مورد نظر خود در کمترین زمان دسترسی پیدا کند.
  • طراحی ساده و با تم و رنگ مناسب: موقع ساخت سایت شنوایی سنجی دقت کنید که صفحات وب سایت را خیلی شلوغ و پر از مطالب مختلف نکنید و از فضاهای خالی به خوبی استفاده کرده و تم و رنگی که انتخاب می کنید مرتبط با حوزه سلامت، انرژی بخش و شاد و روشن باشد ضمن اینکه تداخلی هم با دیده شدن نوشته های سایت ایجاد نکند.
  • مقالات بروز: وقتی بخشی از وب سایت را به وبلاگ اختصاص می دهید تا اخبار و اطلاعیه های مربوطه را پوشش دهید باید بروز هم باشد چون بخش خبری و مقالات اگر آپدیت نباشند به اعتبار و وجهه شما لطمه خواهند زد.
  • شبکه های اجتماعی: در کنار وب سایت باید در شبکه های اجتماعی هم فعالیت داشته باشید تا هم به اعتبار مجموعه و کلینیک شنوایی سنجی کمک کند و هم بازدید آنها را افزایش دهد به همین دلیل در فوتر و هدر سایت حتما آیکون شبکه های اجتماعی که در آنها فعالیت دارید را قرار دهید تا کاربران با کلیک بر روی آنها به صفحه مربوطه هدایت شوند.

پیشنهاد میکنیم مقاله های زیر را مطالعه کنید:

طراحی سایت شنوایی سنجی حرفه ای (ادیولوژی) با شرکت رایان

طراحی سایت شنوایی سنجی حرفه ای (ادیولوژی) با شرکت رایان

شرکت رایان با سابقه حرفه ای در زمینه طراحی سایت مشاغل و طراحی سایت وردپرس مثل طراحی سایت شنوایی سنجی با در اختیار داشتن تیمی از بهترین ها متشکل از طراح وب، توسعه دهنده وب، تولید محتوا و غیره توانسته نیاز مخاطبین خود را به خوبی رفع کند و در این زمینه علاوه بر ارائه خدمات بی نظیر، هزینه طراحی سایت بسیار عالی هم در نظر گرفته است.

 

طراحی سایت فروشگاهی       شرکت طراحی وب سایت      طراحی وب سایت شرکتی