مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

راهکارهایی کاربردی برای ایجاد عناوین و سرتیترهای جذاب

نوشتن عناوین و سرتیترهای جذاب، یکی از بهترین روش های افزایش بازدید محتوا است. یک عنوان جذاب اولین چیزی است، که مخاطب سایت مشاهده میکند و عامل موثری در تصمیم گیری مخاطب برای ماندن یا رفتن از یک صفحه میباشد. بهبود بخشیدن عناوین و سر تیترها یکی از بهترین میانبرهای افزایش تعداد مخاطبان است، در این مقاله نکته هایی را برای ایجاد عناوین جذاب بصورت اینفوگرافی ارائه میدهیم.

 

اصول ایجاد سرتیترها و عناوین جذاب

 

مقدمه ایجاد عناوین و سر تیترهای جذاب

شروع نوشتن عناوین را با اصول ساده زیر اجرا کنید: از پنج اصل W (who, where, what, when, why )(چه کسی، کجا، چه چیز،چه وقت،چرا) و اصل H (How)(چطور) استفاده کنید. اصول پنجگانه W کمک میکند درک درستی از خواسته و انتظار مخاطبان سایت بدست بیاوریم. برای ایجاد عناوین و سر تیترهای جذاب اصول چهارگانه U را نیز میتوان استفاده کرد این اصول شامل (unique, ultra-specific, urgent, and useful) (منحصر به فرد،فوق العاده،فوری،کاربردی) میباشند. رعایت این اصول بسادگی میزان ارتباط کاربر با مطالب شما را افزایش میدهند.

 

ابزار و فرمول های تولید عنوان

 

ابزار و فرمول های نوشتن عناوین جذاب

ابزارهای آنلاین و استراتژی های آنلاین فراوانی برای نوشتن عناوین وجود دارد. یکی از آنها SVO یا Subject Verb Object topic creation است، یک فرمول قابل کلیک کردن عناوین است، این فرمول تعداد کلیک کاربران روی عناوین را افزایش میدهد. سایت CoSchedule نیز ابزار آنالیز قدرتمندی برای بررسی عناوین سایت در اختیارتان قرار میدهد.


تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. 

تبلیغات درون متنی

 

Svo در تولید عنوان

 

استفاده از هوک های(قلاب های) مشخص

هوک در اینجا منظور کلید واژه هایی است که کاربران را به کلیک روی عنوان مقاله ترغیب می کند. صرف زمان برای پیداکردن واژه های مناسب برای افزایش میزان مخاطب یک مقاله بسیار اهمیت دارد.

برای یافتن عناوین جذاب نگاهی به عناوینی که قبلا کاربران را جذب کرده است، بیاندازید و از آنها ایده بگیرید. مقالاتی که بیشترین مخاطب را جذب کرده اند را یافته و دلیل جذب مخاطب در این مقالات را بررسی کنید. از واژه های ترند(پرمخاطب) برای محتوای خود و ارتباط آن به وقایع روز کمک بگیرید. از اینکه با اغراق مشتری را جذب محتوا کنید نهراسید. مراقب فاصله بین واقعیت مقاله و عنوان باشید. این فاصله نباید بیش از حد زیاد شود.

 

استفاده از هوک ها در عناوین

 

سرتیترهای خود را برای انطباق با مخاطبان سایت ویرایش کنید

یکی دیگر از گام های ضروری در هنگام نوشتن سرتیترها، اطمینان از درک خواسته مخاطب و ارتباط درست با مخاطب است. اگر عناوین و سرتیترهای شما با بازار هدف هم راستا نباشند. باید یک گام به عقب بازگردید و دلیل قطع ارتباط میان عناوین سایت و مخاطب را بیابید. تحقیقات بازار را انجام دهید. رقبای خود را بررسی کنید و آنالیز های سایت خود را کنترل کنید. مخاطبان سایت خود را درک کنید. علایق آنها را بیابید به کمک این علایق عناوین مطالب خود را ایجاد کنید.

 

انطباق سرتیتر با محتوا

 

برای محتوای موجود تحقیق کنید

تمام عناوین شما لازم نیست که منحصر به فرد باشند. در حقیقت بسیاری از عناوین عمومی و ساده هستند. دلیل آن این است که عناوین ساده میتوانند بسیار تاثیر گذار باشند. عناوین ساده و عمومی با واژه های جستجو شده مخاطب تطابق بیشتری دارند. این ایده خوبی است که محتوای ایجاد شده قبلی را در گوگل جستجو کنید، و عناوینی را که رتبه اول را به خود اختصاص داده اند را بررسی کنید. معمولا این عناوین برای شروع بسیار مناسب هستند. معمولا شما مطالب خود را به این عناوین اضافه کرده و آنها را کمی تغییر میدهد. اگر قادر به تغییر عنوان موجود نیستید. میتوانید به عناوین دیگر که به شما الهام میدهند فکر کنید.

 

تحقیق درباره محتوا های موجود

 

ویرایش سر تیترها قبل از انتشار

بهتر است قبل از نوشتن محتوا، سرتیترهای مرتبط با مقاله خود را گرداوری کنید. اما بازبینی سرتیترها بعد از نوشتن را هم نباید فراموش کرد. معمولا این محتوا است که سرتیتر را تعیین میکند و نه برعکس بنابراین بهتر است قبل از انتشار مقاله آن را بازبینی کرده و مطمئن شوید که محتوا با سرتیترها منطبق است.


سخن پایانی

بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. 

راهکارهایی برای طراحی سایت شرکتی به صورت کاملا حرفه ای

مقدمه ای بر طراحی سایت شرکتی

امروزه به دلیل گستردگی و تنوع فعالیت های افراد و بنگاه های کوچک و بزرگ اقتصادی و طیف بسیار متنوع کالاها و خدمات قابل ارائه به افراد و گروه های مختلف، لزوم اجرا و پیاده سازی یک پایگاه اطلاع رسانی بر بستر وب ( طراحی سایت شرکتی ) که همواره قابل دسترس همگان باشد، بیش از پیش نمایان شده است.

وب سایت ها ابزارهایی هستند که تنها با اتصال به شبکه گستره جهانی تمام افراد را در تمام نقاط جهان به یکدیگر متصل می سازند. شبکه ای که به واسطه آن افراد تنها با یک کلیک در اقصی نقاط دنیا از کسب و کار یکدیگر و نقاط ضعف و قوت آن مطلع می شوند.

در واقع این پیشرفت تکنولوژی است که نه تنها موجب استفاده از وب سایت ها در دنیای امروز شده است بلکه موجب خلق بسیاری از کسب و کارهای مختلف و متنوع نیز شده است.

از طرفی روند رو به رشد استفاده از اینترنت از سوی کاربران نیز مزید بر علت شده است تا کسب و کارها بیش از پیش از طراحی وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری برای معرفی خود استفاده کنند.

 

هدف از طراحی سایت شرکتی

هدف از طراحی وب سایت شرکتی چیست؟

مهمترین هدفی که هر وب سایت شرکتی دنبال میکند در واقع معرفی یک کسب و کار است. کسب و کاری که شاید کوچک و دور از دسترس دیگران باشد اما به وسیله وب سایت خود مورد توجه طیف گسترده ای از کاربران قرار خواهد گرفت. با پیاده سازی یک وب سایت مرزهای جغرافیایی شکسته خواهد شد و افراد، دیگر محدودیت زمانی و مکانی برای دیده شدن کسب و کارشان را نخواهند داشت.

امروزه دیگر وب سایت نه به عنوان یک ابزار اولیه و ضروری، بلکه به عنوان یک ابزار لوکس برای افزایش اعتبار آن کسب و کار حرف های زیادی برای گفتن دارد. ابزاری که موجب جلب اعتماد مشتریان بالقوه شده و آن ها را به سوی کسب و کار شما سوق می دهد.

با ارائه یک وب سایت به مشتریان نه تنها کالاها و خدمات خود را به مردم معرفی خواهیم کرد بلکه دانش و اطلاعات خود را به آن ها نشان خواهیم داد و ثابت خواهیم کرد تا چه اندازه از دانش روز دنیا مطلع هستیم.

زمانی که در تمام ساعات شبانه روز با یک پشتیبانی قوی همواره در دسترس مشتریان باشیم اعتبار ما و اعتماد مشتریان به کسب و کار ما  افزایش خواهد یافت و قطعا نسبت به شرکت هایی که این پشتیبانی و یا وب سایتی برای معرفی خود ندارند قابل اعتمادتر خواهیم بود.

وب سایتی که به صورت مداوم به روز رسانی می شود نشان از احترام آن شرکت به مشتریان خود دارد و ثابت میکند مشتریان تا جه اندازه برای او مهم و قابل احترام هستند. بدین ترتیب اعتماد مشتریان نیز جلب خواهد شد. اطلاعاتی که در اختیار مخاطبان کسب و کار ما قرار میگیرد قطعا باید به روز بوده و ثابت کند دانش شرکت بر پایه علم روز دنیا پیش می رود. علاوه بر این به روز رسانی وب سایت بسیار سهل تر از به روز رسانی و ایجاد تغییرات در انواع دیگر ابزار های تبلیغاتی مانند کاتالوگ ها و بروشورها است.

نکته مهمی که در این میان به چشم میخورد این است که حتی اگر نگرانی ما هزینه بر بودن طراحی وب سایت شرکتی نیز باشد باید بدانیم  هزینه طراحی یک وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری قوی برای معرفی کسب و کار شما، در دراز مدت بسیار به صرفه تر از زمانی است که شرکت قصد داشته باشد در رسانه های دیگری مانند تلویزیون و غیره تبلیغ کند. در واقع از بعدی دیگر وب سایت شرکتی ابزاری برای تبلیغ کسب و کار بنگاه های کوچک و بزرگ محسوب می شود.

طیف بسیار گسترده ای از مشتریان، قبل از هر تصمیمی برای خرید و یا کسب اطلاعات در مورد چیزی که در ذهن دارند شروع به جستجو در اینترنت و موتور های جستجوگر مانند گوگل میکنند. این موضوع هر مدیری را ترغیب می سازد تا نسبت به پیاده سازی و بهینه سازی یک وب سایت شرکتی با رعایت اصول و قواعد برنامه نویسی و سئو سازی اهمیت دهد.

همانطور که پیش از این نیز عنوان شد هدف از طراحی سایت شرکتی عمدتاً اهداف تجاری و بازرگانی است. شرکت ها برای بودن در صحنه رقابت میان کسب و کارهای مختلف نیاز به یک وب سایت حرفه ای خواهند داشت. شرکت ها با طراحی وب سایت شرکتی در واقع به تقویت برند خود کمک میکنند و باعث تداوم حیات آن برند در صنعت می شوند. میتوان به جرات ادعا کرد که یک وب سایت تنها مجموعه ای از کلمات پیرامون فعالیت های آن شرکت نیست بلکه نشان از عملکرد تجاری و بازرگانی شرکت است که میتواند به وسیله تصاویر یا فیلم های مختلف تجاری به تصویر درآید. با قراردادن رزومه مدیران و نمونه های از پروژه های موفق اجرا شده توسط شرکت، میتوان بسیار قدرتمندتر از رقبا ظاهر شد.

پیشنهاد میکنم:  چگونه دامنه مناسب انتخاب کنیم ؟

در این شرایط عدم حضور یک شرکت در این صحنه رقابت و در وضعیتی که رقبا روز به روز فعالیت ها و ویژگی های برجسته خود را پررنگتر میکنند، در واقع از دست دادن مشتریان بالقوه شرکت است. برخی وب سایت ها حتی پا را فراتر گذاشته و جایگاه تیم فروش و حتی خدمات پس از فروش را به خود اختصاص می دهند و مراحل معرفی محصول و فروش آن را از ابتدا تا انتها به بهترین وجه انجام می دهندو بنابراین دیگر نیازی به تیم فروش نخواهیم داشت. زمانی که یک شرکت با طراحی سایت شرکتی بتواند میان مشتری بالقوه و کسب و کار خود ارتباط و تعامل ایجاد کند تبدیل به یک مزیت رقابتی خواهد شد. مزیتی که شاید رقبا با نادیده گرفتن آن ضررهای بزرگی را متحمل شوند.

با توجه به تمام این موارد لازم است تا ضرورت وجود یک وب سایت شرکتی به عنوان یک سرمایه برای کسب و کارهای مختلف بیش از پیش تشریح شود. موارد زیر از مهمترین مواردی هستند که ثابت میکند تمام شرکت ها و کسب و کارها نیاز به یک وب سایت شرکتی برای معرفی خود دارند.

تعیین هدف

نکته بسیار مهم در طراحی سایت این است که هدف خود را از طراحی وب سایت مشخص کنید. این ویژگی مختص کارفرما می باشد. برای مثال اگر هدف خاصی نداشته باشید شما تنها هزینه خود را صرف می کنید.

باید برای طراحی سایت شرکتی مورد نظر خود برنامه ریزی کنید و دقیقا متوجه باشید که قرار است بعد از طراحی وب سایت شما چه خدماتی در وب سایت ارائه دهید.

اگر در تعیین هدف مشکلی داشته باشید باعث می شود که حتی از پروژه فعلی خود نا امید شوید. همچنین شما وقت و هزینه خود را نیز از دست می دهید.

سرعت و پایداری بالا

منظور از سرعت و پایداری بالا این است که وب سایت شرکتی باید سرعت بارگذاری بسیار خوبی داشته باشد. سرعت بارگذاری خوب یعنی اینکه سرعت بارگذاری باید زیر 3 ثانیه باشد.

هر چه قدر سرعت بارگذاری وب سایت بالا باشد باعث می شود که کاربران و مخاطبان وب سایت از ورود به وب سایت شما لذت ببرند و سریع به آنچه که مد نظرشان هست برسند.

این نکته لازم است که حتما مد نظر کارشناسان طراحی وب سایت قرار گیرد. هر گونه سستی و بی توجهی به این مورد باعث می شود که وب سایت طراحی شده کیفیت لازمه را نداشته باشد و اصلا به اهداف تعیین شده دست پیدا نکند.

رعایت قواعد درست برنامه نویسی

کاربران تنها تصویر و حالت نمایشی سایت را مشاهده می کنند. اما تمام این نمایش ها توسط کدهای خاص برنامه نویسی انجام می گیرد.

گوگل در سال 2019 به شدت به رعایت قواعد صحیح برنامه نویسی در سایت توجه کرده است. وب سایت هایی که از قواعد صحیح برنامه نویسی بهرمند نیستند شانس کمتری در نتایج جستجو در مقابل وب سایت هایی که کاملا قواعد برنامه نویسی را رعایت کرده اند دارند.

برای مثال اگر در وب سایت شرکتی شما کدهای JSON اسکیما وجود نداشته باشد موتور های جستجو ممکن است در استخراج اطلاعات وب سایت به مشکل بر بخورند.

الزامات طراحی وب سایت شرکتی

بلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید خدمات درب شیشه ای ، راهبند ، دوربین مدار بسته  و کرکره برقی را به بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمان نصب را در تهران و کل ایران داشته باشید با شرکت قائم درب تماس بگیرید. 

تبلیغات درون متنی



الزامات در طراحی سایت شرکتی

پیش از اینکه تصمیم به راه اندازی سایت برای شرکت و یا کسب و کار خود بگیریم لازم است به سوالات زیر پاسخ دهیم؛

  1. چرا نیاز به طراحی سایت برای کسب و کار خود دارید ؟
  2. آیا وب سایت شما فقط جنبه نمایشی دارید یا می خواهید با داشتن آن سود فروش خود را افزایش دهید؟
  3. آیا طراحی سایت شما تنها جنبه معرفی شرکت را دارد ؟
  4. آیا به فکر طراحی سایت فروشگاه آنلاین هستید و میخواهید از طریق آن محصولات خود را مستقیما به مشتری عرضه کنید ؟

اینها سوالاتی است که قبل از هر طراحی و راه اندازی سایت شرکتی پیش می آید, بهتر است اول هدف خود را کاملاً مشخص کنید تا در هنگام سفارش طراحی سایت شرکتی و بعد از آن دچار مشکل نشوید. پیشنهاد میکنم قبل از تصمیم گیری حتما با مشاورین طراحی سایت آوا تماس بگیرید تا بتوانند شما را بهتر راهنمایی کنند.

نکات قابل توجه در راه اندازی سایت شرکتی

پس از تصمیم گیری در خصوص راه اندازی سایت شرکتی خود, حال نوبت به نکات قابل توجه و حائز اهمیت است, توجه به این نکات سبب می شود تا سایت شما بهتر و قوی شروع به فعالیت کند و در نظر کاربران بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. برخی از این نکات عبارتند از؛

  1. حتما برای کسب و کار خود سایت اختصاصی راه اندازی کنید و بدنبال سایت های آماده نباشید.
  2. در هنگام طراحی گرافیکی سایت, بهتر است از طیف رنگی مناسب استفاده کنید. می توانید این کار به گروه طراحی آوا بسپارید.
  3. در هنگام کدنویسی رعایت اصول و قواعد و استاندارد ها بسیار مهم است.
  4. حتما برای سایت خود از کدنویسی واکنش گرا (Responsive) بهره بگیرید. این امر سبب می شود تا سایت شما در تمام پلتفرم ها و با هر سایزی قابل مشاهده باشد.
  5. بروزرسانی سایت را فراموش نکنید. اخبار, مقالات, محصولات و… می تواند به پویایی و زنده بودن سایت کمک کند.
  6. به دنبال حاشیه نباشید.
  7. از کپی کردن مطالب دیگر سایت ها جدا و جدا خودداری کنید که جز ضرر و افت رتبه برای شما هیچ سودی ندارد.
  8. کاربر را خیلی سریع و ساده به هدفش برسانید.

رعایت این نکات بسیار ساده است اما سبب می شود سایت شما بسیار قدرتمند تر به سمت موفقیت پیش برود و باعث رونق تجارت شما شود.

پیشنهاد میکنم:  خطای url Stop Words در سئو سایت

چرا وردپرس را برای طراحی سایت شرکتی انتخاب کنیم ؟

چرا وردپرس در طراحی وب شرکتی

اغلب مشتریان گروه طراحی سایت  در هنگام شروع به کار این سوال را دارند که چرا از وردپرس برای طراحی سایت شرکتی خود استفاده کنیم. جواب این سوال بسیار ساده و روشن است. سیستم مدیریت محتوی وردپرس, یکی از قوی ترین, محبوب ترین و حرفه ای ترین سیستم های مدیریت محتوا و راه اندازی سایت است.

بروزرسانی های اخیر وردپرس در راستای افزایش قدرت و عملکرد و پشتیبانی کامل زبان فارسی آن توانسته است جایگاه بسیار بالاتری نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوی به آن دهد.

نکته بسیار مهم در وردپرس, رایگان بودن آن و تعداد بسیار زیاد پلاگین های آن که می تواند هر امکانی را برای سایت فراهم سازد. رایگان بودن وردپرس سبب شده است تا هزینه طراحی و راه اندازی سایت به حد قابل توجهی کاسته شود. وردپرس از نظر امنیت و انعطاف پذیری نیز حرف اول را در میان سایر سیستم ها میزند. همین موارد سند محکمی است بر استفاده از وردپرس در طراحی و راه اندازی سایت.

نکات قابل توجه در طراحی گرافیکی سایت شرکتی

نکات مهم طراحی گرافیکی سایت شرکتی

حال نوبت به طراحی گرافیکی و شکل ظاهری سایت شرکتی میرسد که از نظر مشتریان و کاربران سایت بسیار مهم است. نکاتی که میبایست در طراحی گرافیک به آن توجه کنید و آنها رعایت کنید عبارتند از؛

  1. از طیف رنگی و رنگبندی مناسب برای سایت شرکتی استفاده کنید.
  2. در طرح گرافیکی سادگی را مدنظر قرار دهید, هر چه سایت شلوغ تر باشد گیج کننده تر است.
  3. قدرت شرکت را می توان در طراحی گرافیکی سایت مشاهده کرد.
  4. حتما روانشناسی رنگها را مطالعه کنید و نسبت به انتخاب طیف رنگ از آن کمک بگیرید.
  5. می توانید از شکل لوگو شرکت نیز در طراحی گرافیکی بهره بگیرید تا لوگو شما در ذهن کاربر حک شود.

پیشنهاد می کنم طراحی گرافیکی سایت خود را به کمک کارشناسان و مشاورین آوا انجام دهید, بسیاری از شکست ها در طراحی سایت بدلیل ظاهر نامناسب و شلوغ بودن بیش از حد سایت است.

سئو و بهینه سازی در طراحی وب سایت شرکتی

سئو و بهینه سازی سایت شرکتی

یکی از مهمترین خواسته های مشتریان در هنگام طراحی سایت , سئو و بهینه سازی است. اما متاسفانه بسیاری از مشتریان به درستی معنی و اصول سئو سازی سایت را نمی دانند و تنها این را می دانند که با سئو کردن سایت بر روی کلمه کلیدی مورد نظر خود در گوگل دیده خواهند شد.

نمی توان گفت این طرز فکر اشتباه است, اما می توان گفت که کامل و درست نیست. سئو سازی سایت به زبان ساده عبارت است از انجام اصول و قواعدی در کدنویسی و بروزرسانی های سایت که موجب افزایش رتبه کلمات کلیدی یک سایت می شود.

سئو و بهینه سازی یعنی ساخت و ایجاد مطالب و لینک های مناسب برای موتور های جستجو مانند گوگل. بخشی از اصول سئو توسط طراح سایت در هنگام شروع قرارداد از طراحی گرافیک تا کدنویسی و راه اندازی سایت انجام می شود و بخشی دیگر توسط پشتیبان سایت و نویسنده که با رعایت قوانین توسط هر دو سایت می تواند بر روی هر تعداد کلمه کلیدی بهترین جایگاه را در گوگل کسب کند.

بطور معمول پس از راه اندازی سایت, صاحبان کسب و کار زمان کافی برای انجام بروزرسانی های آن را ندارند که خوشبختانه گروه طراحی آوا با داشتن نویسندگان مجرب و پشتیبانان سایت این مشکل را نیز حل کرده است.

سفارش طراحی سایت شرکتی

اگر تصمیم به طراحی سایت شرکتی برای کسب و کار خود گرفتید, پیش از شروع با گروه طراحی آوا تماس بگیرید تا با نحوه کار دقیق تر و بهتر آشنا شوید. هزینه های طراحی سایت و زمان آن را نیز می توانید از طریق پل های ارتباطی ما به وسیله شماره های تماس و تلگرام پشتیبانی دریافت نمایید. همچنین با ورود به صفحه تعرفه های طراحی سایت و یا صفحه سفارش طراحی سایت می توانید اطلاعاتی در خصوص طراحی و راه اندازی وب سایت کسب نمایید.